originele manier om het te vertellen

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal, ik ben op zoek naar een originele manier om je ouders, schoonouders enz te vertellen dat je zwanger bent.
bij de eerste zijn we met zijn allen uit eten geweest en hebben we het toetje laten opmaken met ooievaartjes. Dit was een uiterst geslaagd avondje.
Maar nu de tweede op komst is, ben ik op zoek naar een nieuwe originele manier om het te vertellen. Heb je een leuke voor mij, zelf gedaan, of van iemand gehoord, laat het me weten...
alvast bedankt...

Ilse

Hoi,
ik heb zelf bij de tweede mijn zwangerschapstest ingepakt in een doosje van de juwelier.
had er een mooi gedichtje bij gedaan en toen ze het openmaakte hebben we staan te janken van blijdschap.
in het gedichtje stond dat mijn ouders altijd voor ons klaar staan en zo en dat we een klein kadootje hadden gekocht als blijk van dank,
dus ze dacht dat we iets van goud hadden gekocht omdat het in een doosje van de juwelier zat.
ze hadden dus totaal geen idee toen ze het open maakte.

ik heb ook wel eens gelezen van iemand anders dat ze het oudste kind een t-shirt aan hadden gegeven met de tekst IK WORD EEN GROTE BROER/ZUS.
dat vond ik zelf ook heel origineel.

gr lisette

hoi

wij hebben het gewoon aan de telefoon vertelt en mensen wisten het van ons eigenlijk al dat we er mee bezig waren.

maar mijn broer die heeft het leuk aan gepakt bij mijn moeder. hij heeft een beker met ik wordt oma of de liefste oma gegeven met koffie en ma had niks door lachen jo.

nou doei doei lucy 37+4

hoi hoi,

dat met het t-shirt wordt ook wel meer gedaan, maar vind het toch zeker de moeite!!
Nu de winter eraan komt, kan je evengoed een mutsje laten bedrukken i.p.v. een t-shirt. En je hoeft daarmee dan niets te zegge, lijkt me geweldig zo wachten tot oma en opa het doorhebben.

Succes ermee, moest ik nog iets horen, laat ik het je zeker weten!

Liefs,
van ons...

Geef ze een cadeau-abonnement op de OOK! cadeau.. En dan afwachten tot het eerste blaadje bij ze op de mat valt en ze rond gaan bellen van; waar komt dat blaadje vandaan?

Hoi,

Ik heb bij expo een beertje van me-to-you gekocht die een babybeertje in zn armen houdt.
Om zn nek zat plastic met reclame, die reclame heb ik eruit gehaald en heb toen een gedichtje voor oma erin gedaan. Huilen wat ze deed haha.
Voor mn schoonouders had ik een cake gebakken met een baby erop en versiert en alles. Oma moest de taart aansnijden, trok de papier eraf, zag de taart en begon ook te roepen. Erg geslaagd dus....

Succes

Hallo,

Wij hadden twee paar hele kleine babyschoentjes gekocht en voor iedereen 1 ingepakt.
Bij het openmaken hadden we hele verschillende reacties. Haha, de één snapte het niet en de ander begreep het al met openmaken. Nu staan de schoentjes op de kleine te wachten bij de oma's en opa's op de kast. Zo hebben zij ook wat om naar te kijken.

Groetjes Mineko

Wij hebben voor beide  o'ma's een slabbetje gekocht waar de tekst op stond voor de allerliefste oma en dat is toevallig mijn oma!! en voor de opa's hadden we een paar sokken met dezelfde tekst!! Was dan ook een grote verassing! Mijn eigen moeder had het nog niet eens in de gaten totdat ik haar de test liet zien want ze snapte er helemaal niets van. haha was dus erg leuk.

Zo weet ik van vrienden van ons dat ze een kaartje hadden gekocht en daar een rijstkorrel ingeplakt hebben met de tekst dat de kleine nu zo groot is als de rijstkorrel en hoopt dat hij/zij op de uitgerekende datum bij opa en oma in armen ligt.....

succes ermee!

groetjes kim

Terug
Bovenaan