Osteopaat

<p>Dag dames, mijn zoontje van 9 maanden sliep in het begin 4 uurtjes door. Al 2 maanden is het alleen maar erger geworden.. soms moet ik om de uur mijn bed uit omdat hij zoooo onrustig slaapt. Ik heb weleens de tip gekregen om naar de osteopaat te gaan. Iemand hier ervaring mee? Ik hoor het graag!? </p>

Hoi, mijn kleine is nu bijna 6 maanden en we zijn nu 3keer naar de osteopaat geweest en ik ben van plan regelmatig te blijven gaan! Ik ben hier meer dan tevreden over en ik raad dit iedere ouder met een onrustige baby dan ook aan! Het is zo bijzonder om te zien hoe je baby kan veranderen hier werkt het echt dus het is vooral het proberen waard! 

Ik ben 1x geweest maar had daarna echt een baby die minder gespannen was.
Wel goed googlen en kijken of ze aangesloten zijn bij een vereniging. Zijn genoeg oplichters in de wereld

Ik ben ook 3x geweest maar bij ons heeft het niets geholpen. Maar proberen kan altijd toch, misschien werkt t voor jullie wel.

Hier heeft het zeker geholpen. Onze dochter  krijste alles bij elkaar op het aankleedkussen in het begin. Twee keer bij de osteopaat geweest en het was over. Probeer het uit, wat heb je te verliezen? :)

[quote quote=10317393]Hier heeft het zeker geholpen. Onze dochter krijste alles bij elkaar op het aankleedkussen in het begin. Twee keer bij de osteopaat geweest en het was over. Probeer het uit, wat heb je te verliezen? ?[/quote]
Niks te verliezen. Wil alleen wet ervaringen horen misschien krijgi k dan hoop dat het wel gaat werken

[quote quote=10317256]Hoi, mijn kleine is nu bijna 6 maanden en we zijn nu 3keer naar de osteopaat geweest en ik ben van plan regelmatig te blijven gaan! Ik ben hier meer dan tevreden over en ik raad dit iedere ouder met een onrustige baby dan ook aan! Het is zo bijzonder om te zien hoe je baby kan veranderen hier werkt het echt dus het is vooral het proberen waard![/quote]
Wat fijn! 

Terug
Bovenaan