hey meiden
ik weet dat sommig ervan jullie met jullie kindjes naar een osteopaat zijn geweest.
mijn vraag is; heeft het gewerkt??
ik zit eraan te denken om er met nathalia heen te gaan, omdat ze zo weinig slaapt en snachts alleen maar bij ons wilt slapen.
heb alleen geen idee, of een osteopaat hier iets aan kan doen.
ik heb op verschillende sites informatie opgezocht.
er staat wel over huilbaby's enzo, maar dat is nathalia niet.
(ja, snachts is ze helemaal over haar toeren, als ze ontdekt dat ze in haar eigen bedje ligt, ipv bij papa en mama.
we hebben trouwens al echt alles geprobeerd, zodat ze toch in haar eigen bedje slaapt, maar niks werkt)
overdags is nathalia echt een schatje, alleen ook dan slaapt ze heel weinig.
ze is gewoon niet moe. maar die nachten!!! (en vaak begint het savonds al)
vind t stiekem wel lekker hoor, dat ze snachts/s'avonds bij ons komt liggen, maar aan de andere kant; als we hiermee door blijven gaan, ligt ze op haar 4e jaar nog bij ons in bed en dat wil ik niet. en de liefde bedrijven is ook minimaal geworden, sinds nathalia elke avond/nacht bij ons ligt.
nou, t is misschien een beetje een raar verhaal geworden.
maar ik hoop dat julie t een beetje snappen.
wil graag weten of een osteopaat hier iets aan kan doen?
en wordt t vergoed? ben bij dsw verzekerd.
liefs, do
ik weet dat sommig ervan jullie met jullie kindjes naar een osteopaat zijn geweest.
mijn vraag is; heeft het gewerkt??
ik zit eraan te denken om er met nathalia heen te gaan, omdat ze zo weinig slaapt en snachts alleen maar bij ons wilt slapen.
heb alleen geen idee, of een osteopaat hier iets aan kan doen.
ik heb op verschillende sites informatie opgezocht.
er staat wel over huilbaby's enzo, maar dat is nathalia niet.
(ja, snachts is ze helemaal over haar toeren, als ze ontdekt dat ze in haar eigen bedje ligt, ipv bij papa en mama.
we hebben trouwens al echt alles geprobeerd, zodat ze toch in haar eigen bedje slaapt, maar niks werkt)
overdags is nathalia echt een schatje, alleen ook dan slaapt ze heel weinig.
ze is gewoon niet moe. maar die nachten!!! (en vaak begint het savonds al)
vind t stiekem wel lekker hoor, dat ze snachts/s'avonds bij ons komt liggen, maar aan de andere kant; als we hiermee door blijven gaan, ligt ze op haar 4e jaar nog bij ons in bed en dat wil ik niet. en de liefde bedrijven is ook minimaal geworden, sinds nathalia elke avond/nacht bij ons ligt.
nou, t is misschien een beetje een raar verhaal geworden.
maar ik hoop dat julie t een beetje snappen.
wil graag weten of een osteopaat hier iets aan kan doen?
en wordt t vergoed? ben bij dsw verzekerd.
liefs, do