Osteopathie

Hey meis,

Ook ik zou als ik jouw was, even naar de osteopaat gaan. Ik weet niet of het in jouw situatie ook helpt, maar baat het niet dan schaad het niet. Als je bij een osteopaat je verhaal hebt gedaan en ze kijken haar naar, weten ze echt gelijk wel, of ze er wat aan kunnen doen of niet. Dan laten ze je echt niet overbodig terug komen.

Ik ben met Noah bij een osteopaat geweest, toen hij rond de 6 weken was. Hij had kiss- syndroom. Wij zijn maar 3 keer geweest en de 3de keer was eigenlijk niet echt nodig, volgens hem, maar wij stonden erop. Wij hadden echt een ander kind. ( al na de eerste keer)

Toen Noah ongeveer 4 maanden was, begon het huilen opnieuw.( ook s'nachts)  Ik heb hem gelijk opgebeld. Toen ik binnen kwam, begon de osteopaat al te lachen. Hij zei, dat hij Noah wel wilde nakijken, maar dat dit gedrag was. Wat vaak voorkwam bij kiss kinderen. Die krijgen in het begin veel aandacht en worden vaak opgepakt. Omdat ze niet kunnen liggen. En dat was nu anders, want nu waren de klachten weg. Ik moest hem maar laten huilen, hoe moeilijk het ook was. Nou ook daar hebben wij naar geluisterd. Want geloof me,  omdat ze zo  hard huilen als ze pijn hebben, heb je al een schild opgebouwd. Dit soort huilen, raakte ons al niet zo meer. Ik heb hem op bed gelegd, hij heeft 35 min gehuild en dat was het. Hij heeft nooit meer gehuild. Als ik hem op bed leg! Hij is nu echt makkelijk, maar dat heb ik wel vaker verteld.
Dus de osteopaat, buiten mij niet uit, maar keek naar hem en voelde hem en liet me dus niet onnodig terug komen.

Als de tweede spruit straks geboren is, gaan ook wij preventief met de kleine naar hem toe. Gewoon even laten nakijken.

Wij hebben met Noah zo met onze handen in het haar gezeten, dat al moest ik €1000 euro betalen, had ik het nog gedaan!!!! Maar het kosten ons ongeveer € 74 per behandeling.

Succes meis,

Groetjes

Terug
Bovenaan