osteopathie

Hallo Maaike,

Wij hebben veel baat gehad bij de osteopaat. Onze oudste dochter (nu bijna 3 jaar) had de weken na haar geboorte veel last van verborgen reflux. Na behandeling door de osteopaat werd dat een stuk minder! Daarnaast bleek ook dat een nekwervel was verdraaid - ook die heeft hij behandeld. Hierdoor kregen we echt een 'ander kind' mee terug naar huis (veel minder huilen, beter slapen etc.).

Groetjes, Patricia
 
Timo is er uit gevlogen tijdens de bevalling. Hij bleef maar kreunen en medisch gezien was er niks aan de hand. Toen bleek dat hij het stuk tussen zijn sleutelbeentjes vast had zitten, na 2 behandelingen was het kreunen weg. Het fijne van een osteopaat, baat het niet dan schaat het ook niet!

Groetjes Rianne
 
hallo

ik heb een zoontje van bijna 6 jaar en ook daarmee naar de oestepaat geweest
hij had tijdens de zwangerschap helemaal vast gelegen met als gevolg dat zijn nekspieren tot aan zijn stuit vast zaten
na een aantal behandelingen kon hij ze hoofd draaien zonder pijn te hebben
dus inderdaad baat het niet dan schaadt het niet


groetjes sonja
 
Tim is met de vacuum geboren en na een week huilde hij alleen nog maar. Wij naar de osteopaat; alles wat zij zei herkende wij: hij het een verrekte nekspier. Doordat hij niet kon ontspannen werd het alleen maar erger. Na de eerste behandeling ging het al vele malen beter!!!!
 
Mijn dochtertje had moeite met het zelfstandig kunnen poepen, hierdoor had ze veel last van buikkrampen en moest ik haar steeds helpen met de thermometer. Op advies van de verloskundige ben ik met haar naar de osteopate geweest en ze heeft 2 behandelingen gehad en is toen ontzettend vooruit gegaan. Ze kon het toen heel snel zelf.
 
Onze jongste zoon heeft niet ingedaald gezeten en is tijdens de bevalling zo ongeveer gelanceerd. Daardoor had hij (net als het zoontje van MarrigjeC) een verrekte spier in zijn nekje. Hij huilde en huilde. Toen kregen we de tip om eens naar een osteopaat te gaan. Wat ben ik achteraf blij geweest met die tip. Het heeft wel een behandeling of 7 gekost, maar hij was van de pijn af en we hadden een heel ander kind!
Waar komt je vraag vandaan als ik vragen mag? Huilt jouw kindje ook veel en twijfel je om naar een osteopaat te gaan?
 
onze kleine zit onder het eczeem en is na lang doorzeuren eindelijk bij een kinderarts beland.
hij is opgenomen geweest en het gaat nu wel iets beter.
maar eenmaal weer thuis huilt hij weer veel en vind ik dat hij een voorkeurshouding heeft.
misschien wel het kiss syndroom of iets...
het maakt je gewoon super onzeker, in het zhuis was alles koek en ei!
misschien ligt het aan ons of aan de omgeving?? of zou het toch iets lichamelijks zijn??

over 2 weken terug komen bij de arts, misschien dat eerst afwachten en dan naar een osteopaat??!!
 
Terug
Bovenaan