osteopathie

2 weken huilen is lang hoor. Waarom niet een afspraak bij de kinderarts èn osteopaat? Baat het niet dan schaat het niet. Want van een huilend kind wordt je gek, zeker als je als moeder vermoed dat het meer is dan alleen maar huilen.
Sterkte ermee en hopelijk komen er gauw betere tijden.
 
Als het goed is weet de osteopaat bij de eerste ontmoeting of hij je kan helpen of niet. Als het een goede is laat hij je dus niet komen als hij je niet kan helpen.Dus als ik jou was zou ik zowieso gewoon even langs gaan!
 
ik heb morgen een afspraak staan bij de osteopaat.. ben erg benieuwd of hij iets kan vinden! moet zeggen dat het al iets beter met hem gaat.. misschien hebben we gewoon een moeilijke baby haha... naja niet geschoten is altijd mis toch!!

ben benieuwd!
bedankt voor alle reacties!!

gr maaike
 
Ja wel ok... hij heeft hem na gekeken.. en wil hem volgende week nog een keer zien.
hij wil gwoon zijn nek los maken zodat alle functies het goed blijven doen of beter gaan werken!
ben benieuwd of het gaat helpen!

GR maaike
 
hier ook moeder van kindje met verrekte spier in zijn nekje.
was een lieve baby, huilde niet, maar overstrekte zichzelf, waardoor plat achterhoofdje.
3 behandelingen en klaar met overstrekken!
Osteopaat heeft me een heel goed gevoel gegeven en wij hebben kinderarts en osteopaat door elkaar gedaan. kinderarts heeft niets kunnen doen...
 
Terug
Bovenaan