Oud &nieuw vieren

Je vriend kan nu nog gaan! Als de kleine eenmaal geboren is zal die meer thuis blijven! Althans die van mij deed dat wel! Wij hebben een dochtertje van 13 weken, en mijn man blijft tot 01.00 uur thuis en gaat dan met vrienden op stap! In ruil daarvoor doet hij de nachten ervoor! Daarnaast gaat mijn man best nog regelmatig weg, ik ben toch al een huismus! Ik zou lekker gaan slapen en je vriend een hele fijne avond wensen, en de volgende dag lekker uit laten slapen, wakker maken met een bakkie koffie en vragen hoe het was, je scoort punten dan!Altijd handig straks Haha! 

Hoi,Ik snap je heel goed. ik vind samen uit, samen thuis. Je bent niet alleen zwanger. Ik zou ook niet op OenN alleen naar huis willen zonder mijn vriend. Ben nu 24 weken zwanger en wij gaan samen rond uur of 1 a 2 lekker samen naar huis. Ik zou er echt treurig van worden als mijn vriend me alleen naar huis zou laten gaan met OenN... maar goed ieder zijn ding natuurlijk :) uiteraard gaat hij echt nog wel zo nu en dan avondje op pad met zijn vrienden en dat is helemaal prima. Maar met de feestdagen gaan we samen uit en samen naar huis :) xx

Hoi confetti,Ik snap je gevoel heel goed hoor, ik vond het ook heel moeilijk om mijn vriend naar een feestje te laten gaan waar ikzelf niet meer naarkon gaan, terwijl ik er wel zin in had. Maar heb hem wel altijd laten gaan. Wel afspraken gemaakt dat hij altijd bereikbaar was mocht er iets aan de hand zijn.Mijn vriend maakte er op een gegeven moment een hobby van om elk weekend naar vrienden te gaan en het laat te maken of naar een feestje. Ik heb hem toen terug geroepen omdat ik vind dat we samen zwanger zijn en hij ook iets meer rekening met mij mocht houden. Het ligt er dus maar net aan hoevaak je vriend naar een feestje gaat en of hij er nog een paar heeft staan. Als hij namelijk niet zoveel gaat zou ik hem laten gaan. Gebeurt dit wel dan zou ik een gesprek aangaan. 

Ik zou het ook helemaal niet leuk vinden als mijn vriend niet mee naar huis zou willen. Samen uit, samen thuis lijkt mij, helemaal op zo'n feestdag. Je geeft zelf al aan het zo lang mogelijk vol te willen houden, meer kan hij ook niet vragen toch? Ik vind dat je partner best rekening met je mag houden als je zwanger bent, en als dat betekend dat hij wat eerder weg moet, so be it. Gelukkig heb ik daar met mijn vriend nooit problemen mee gehad. Tuurlijk is hij ook best vaak uit gegaan met vrienden zonder mij, maar als we samen ergens heen gingen, gingen we ook samen naar huis. 

Goedemorgen allemaal!Allereerst de beste wensen :) dacht ik laat nog even weten hoe het was geweest: een heel geslaagde avond samen uit, samen thuis :)uiteindelijk trok ik het best goed en was vriendlief helemaal oké met niet zo lang op get tweede feest blijven. 

Terug
Bovenaan