oud bloed

Hallo allemaal,
Ik ben nu 5 weken en 2 dagen zwanger, het is onze eerste dus ik ben best wel onzeker.
Ik heb weinig kwaaltjes....wel zere borsten en de vermoeidheid begint nu echt toe te slaan!!!fijn!!!!
maar ik heb nu al 6 dagen last van oud bloedverlies....en dit maakt me ontzettend onzeker. ik ben al voor een echo geweest,maar toen konden ze nog niks zien, was in week 4. maar dat schijnt normaal te zijn.
zijn er meer meiden die last hebben van oud bloed verlies? en tot wanneer heb je innestelbloed?of kan dat het niet meer zijn? het is niet veel...alleen met afvegen,maar toch....hoop snel op een reactie
 
hoi
ik heb zelf ook bij 2 zwangerschappen bloedverlies gehad het begon met oudbloed maar ging van zelf wel weer over..... en mocht je toch nog onzeker zijn hierover kan je altijd nog contact op nemen met je verloskundige, en indien nodig kunnen ze nog een echo maken om jou gerust te stellen.....

groetjes moeder van bijna 6 kindjes
 
Ik heb het ook gehad was gewoon oud bloed en innesteling. Zelfs nog wat helder bloed verloren maar niet veel. Was ongeveer tot acht negen weken. Was gewoon onschuldig. Ben nu ruim 18 wk zwanger. Als je het niet vertrouwd gewoon je vk bellen.

Gr. Tamjo
 
ben net weer naar de wc geweest en nou heb ik opeens helder bloed. ik word hier echt niet blij van! ik heb ook wat krampjes, maar kunnen ook mijn darmen zijn, ben al 2 dagen niet naar de wc geweest. alles is zo vreselijk onzeker. ik heb volgende week vrijdag echo, maar twijfel nu of ik niet een week eerder mag. maar ben bang voor teleurstelling dat ze weer niks kunnen zien. ik zou nu vrijdag 5 weken en 6 dagen zijn...dus bijna 6 weken.
wat denken jullie?
iniedergeval al bedankt voor jullie reacties!
 
zelf ben ik 8 weken zwanger en vorige week ook oud bloed verloren. Het is ook de eerste dus extra spannend. Maar heb de vk gebeld en die stelde me redelijk gerust. Mocht ik niet erop gerust zijn dan mocht ik eerder voor een echo. Dat zou ik ook doen als ik jou was. Volgende week moet ik voor de eerste echo....!
 
vandaag de vk gebeld en die vertelde dat het nog steeds innestelbloed kan zijn.
toch blijf ik me zorgen maken, ik kan gewoon niet genieten van mijn zwangerschap op deze manier. vrij de 15e voor mijn echo....wat gaat dat nog lang duren!
 
Ik weet wat je doormaakt en ik heb echt precies hetzelfde meegemaakt! Zolang je geen buikkrampen hebt zal ik me niet te veel zorgen maken en ja ik weet dat is absoluut niet makkelijk. Bij mij heeft het ook echt even geduurd. Als je wat wil weten kan je mij vinden op t mrt 2011 forum. Het is ook wel mijn eerste zwangerschap maar ik herken het wel wat je schrijft.

Gr. Tamjo
 
Terug
Bovenaan