oud bloed

Ik weet wat je doormaakt en ik heb echt precies hetzelfde meegemaakt! Zolang je geen buikkrampen hebt zal ik me niet te veel zorgen maken en ja ik weet dat is absoluut niet makkelijk. Bij mij heeft het ook echt even geduurd. Als je wat wil weten kan je mij vinden op t mrt 2011 forum. Het is ook wel mijn eerste zwangerschap maar ik herken het wel wat je schrijft.

Gr. Tamjo
 
hoi tamjo,
ik heb het hele forum doorgezocht maar ik kan je topic nergens mee vinden! weet je ook nog de naam van je topic?
bedankt iniedergeval voor je reactie, nou weet ik dus dat ik niet de enige ben. hoe lang duurde het bij jou uiteindelijk?
 
O dat bedoelde ik niet sorry. Ik bedoelde als je vragen had dat ik daar te vinden ben. Maar volgens mij heb ik ook weleens een berichtje op dit forum geplaatst. Misschien staat t hier nog ergens tussen. Zo rond juni/juli geloof ik.

Gr. Tamjo
 
oke dank je tamjo,
ik probeer te genieten,maar het valt niet mee. elke keer denk ik...ow het word minder....en dan opeens is het oude bloed erweer. heel vervelend allemaal. nou wachten tot de 15e....en hoop houden!
 
Even een positief berichtje voor je: mijn schoonzusje heeft dit dus 2 weken gehad... alles bleek gezond te zijn! eht kan dus prima! zolang je niet meer gaat bloeden, stolsels verliest en krampen krijgt... probeer je dan maar te ontspannen.
 
Hallo allemaal,

Ik ben sinds 5,5 week zwanger. Helemaal blij natuurlijk, maar nu erg ongerust. De term 'oud bloed' is nu ook op mij van toepassing en de vk zegt dat het beide kanten op kan gaan. Ik heb nog wel zere borsten, maar ben niet meer zo 'misselijk'' als eerst. Begin me erg ongerust te maken helaas.
Bovenstaande berichten stellen me iets gerust. Het is ook maar een klein beetje elke keer, alleen bij het afvegen, maar toch. OOk hier mijn verhaal maar even neergezet, word helemaal gek zo!

 
Terug
Bovenaan