Oud en nieuw

<p>Hey, </p><p>IIk zit ergens best wel mee. Ik ben met oud en nieuw 36 weken zwanger ongeveer. Nu hadden we bedacht dan komen onze vrienden een keer naar ons toe om het te vieren alleen dit willen ze niet.</p><p>Hoe doen jullie dit?? Nu zitten we dus alleen thuis.  En me vriend heeft er al helemaal geen zin in. Waardoor ik me een beetje alleen voel. Misschien hebben jullie tips ? </p>

Wat jammer dat jevrienden niet naar jullie willen. Waar heeft je vriend geen zin in  ? Alleen met  jou oud en nieuw te vieren of ? Ik weet niet hoe je je eigen voelt  maar als je je eigen  nog oke voelt waarom gaan jullie  niet zomaar fftjes dan de kant van je vrienden op. Dan houd je een klein beetje rekening met je vriend door toch weg te gaan en als jij het beu bent gaan jullie weer toch zo houden jullie allebei wat rekening  met mekaar ??

Met z'n tweeën kun je ook een mooie oud en nieuw hebben. Dek een tafel leuk met oliebollen en ga lekker samen een film kijken of ouderwets een spelletje spelen. Of nodig andere vrienden of familie uit.

Hoi,Hoezo willen ze dit niet dan? Vieren jullie het altijd bij jullie vrienden? Zo ja, waarom is het dan een probleem om het een keer bij jullie te vieren? Lijkt me heel redelijk dat er ook rekening met jou gehouden wordt. Wel vervelend dat je vriend het niet zitten om alleen thuis te zitten. Alhoewel alleen, hij is toch samen met jou;-) en jullie toekomstige baby.  

Het is lastig, me vriend wilt ook graag kunnen drinken en dat wilt hij niet omdat ik geen drank mag. Hij heeft gewoon helemaal geen zin om oud en nieuw te gaan vieren zeg maar. Doordat ze vrienden hem eigenlijk een beetje in de steek laten  En dat alleen omdat ik zwanger ben.Kan er echt zo boos om worden.  En helaas heb ik bed rust waardoor we niet naar de vrienden toe kunnen gaan. 

Ai, dat is inderdaad lastig! Mijn man en ik hadden voordat ik zwanger werd ook afgesproken dat hij niet zou drinken in mijn bijzijn. Toen ik eenmaal zwanger was luste ik geen alcohol meer. Dus kan hij gewoon drinken, vind het helemaal niet erg terwijl ik echt een drankliefhebber ben. Is dat voor jou/jullie evt ook een optie? En ik weet niet precies wat je met bedrust wel of niet mag, maar zou je niet in de auto, naar een stoel kunnen gaan om toch naar de vrienden toe te gaan? Zelf ben ik bijna 19 weken en rond 22 ben ik echt moe. Ga dus wel mee naar vrienden maar zorg dat ik zelf naar huis kan als het toch te veel is. Zo kunnen we het samen vieren, maar kan hij ook langer blijven als hij wil. Ik ga met de auto (ook al is het vlakbij). Succes! 

Jammer dat de vrienden niet naar jullie toe komen en dus geen rekening met jou en je vriend willen houden. Het stukje alcohol snap ik niet helemaal. Hij kan toch gewoon drinken als hij dat wil? Jij mag het niet hij toch wel?? Als mijn vriend alles wat ik lekker vind om te eten en nu niet mag, hij ook niet mag, word het niet gezellig. Trouwens je hebt toch ook goede alcoholvrije wijn. Drink zelf helemaal niet maar hoor er goede dingen over. Hebben jullie misschien gezellige buren waar je anders wat mee kan afspreken tegen de tijd dat het bijna 12uur is. En daarvoor gezellig samen film kijken. Na dit jaar zal het zo ie zo anders worden met een kleine.

Wat vervelend dat er geen rekening gehouden wordt door jullie vrienden. Is het niet mogelijk om gezellig wat vriendinnen uit te nodigen? En hem naar zijn vrienden te sturen? Dan is iedereen blij! 

Terug
Bovenaan