Hoi!Wat naar zeg dat jullie vrienden niet willen komen! Ik snap alleen uit je verhaal niet helemaal waarom ze niet willen komen? Hebben ze iets anders of komt het door de situatie? (Jij zwanger en he vriend die niet drinkt sn dat het daardoor niet de oud&nieuw wordt die ze gewend zijn?)Als het dit laatste betreft en het zijn goede vrienden zou ik me als ik jullie was ook wel een beetje vervelend voelen.. maar zou ze er ook niet bij willen hebben als ze er zo over zouden denken. Drinkt je vriend niet voor jou of wil jij niet dat je vriend drinkt? Want ik zou hem (hoe jaloersmakend het ook is) lekker die borrel gunnen hoor meis.. volgend jaar wordt het vanzelf weer oud&nieuw! Ik zou er nu eerst achter willen komen waaróm ze niet willen komen.. en aan de hand daarvan een besluit maken hoe ik er mee om zou gaan en oud&nieuw met zn tweetjes vind ik persoonlijk helemaaaaaal niet erg... wij doen het ook! Lekker om 01.00 naar bed en fit weer opstaan terwijl iedereen brak wakker wordt. Volgend jaar weer champagne tijd. En als jullie er echt uit willen ga dan naar mensen die wel begrip hebben voor de situatie. Veel fijner! Maak er wat van groetjes