Oud en nieuw

Hoi iedereen,

Ik ben uitgerekend op 1 januari 2010. En ik zie ontzettend op tegen oud en nieuw!!!!!! Ik weet het, bijna niemand bevalt op de uitgerekende datum, maar toch... Mijn grootste nachtmerrie is dat ik 5 minuten na middernacht midden door het vuurwerk naar het ziekenhuis moet rijden. Of dat de weeen gaan beginnen terwijl we gezellig aan een mega familie diner zitten. Weggaan voor middernacht zonder dat het opvalt gaat natuurlijk ook niet!

Nog iemand op dezelfde datum uitgerekend?

Hoi Kiron, ook ik ben op 1 januari uitgerekend.
Ik heb er nog niet zo bij stilgestaan eigenlijk.
Daarmee bedoel ik de senarios die je beschrijft.
Ik roep tegen iedereen het mag van mij ook 2 januari worden.
Wij vieren oud en nieuw met vrienden en dit jaar zijn wij aan de beurt om iedereen te ontvangen.
Ik weet nu nog niet of ik dat door laat gaan.

We zien wel hoe het loopt. Als mik jou was zou ik me nu nog niet al te druk maken.
Groetjes, Petra

Ik ben de 15-de uitgerekend, maar mijn oudste 2 kwamen te vroeg. Dus OUd en Nieuw zit er voor ons ook nog in.

Ik maak me er eerlijk gezegd neit zo druk over. Als het zo is, dan heb je later ook weer een leuk verhaal. En ik ga er toch al vanuit dat kerst en oud&nieuw minder spannend worden dan andere jaren. Ik ga de deur niet meer uit. En eters thuis alleen onder voorbehoud, haha.

Maar we zijn het gewend in de familie. Ik heb een schoonzusje van 2'kerstdag, een broer van de dag erna en vorig jaar was mijn schoonzus 16 dec. bevallen.

Hoi Kiron,

Ik ben op de 2e uitgerekend. Ik heb voor mezelf al bedacht dat ik oud en nieuw lekker thuis met man en kind vier. Ik weet van de vorige zwangerschap dat ik de laatste week/weken niet meer zat te wachten op veel drukte of gedoe, thuis of bij een ander.
Trouwens, ik ben bij de eerste 6 dagen na de uitgerekende datum bevallen. Dus dat kan ook nog heel goed.
Enne, familie en vrienden vinden het vaak heel natuurlijk dat je zo vlak voor de uitgerekende datum bepaalde bijeenkomsten niet meer bijwoont.
Tenmiste, dat is mijn ervaring.
Maar het aller belangrijkste is dat je doet wat goed voelt voor jou!!!!!!!!!!
Succes en geniet van je zwangerschap.

groetjes

Ik was bij mijn vorige zwangerschap de 9e uitgerekend. Wij hebben toen ook oud en nieuw thuis gevierd. Ik ben zelfs tussendoor naar bed gegaan, trok het toen echt niet meer.
Je moet doen waar jij het prettigst bij voelt. Als je geen zin hebt om ergens heen te gaan, doe je dat toch niet?? Dat zal niemand je kwalijk nemen denk ik.
En over het bevallen. Een bevalling duurt wel even hoor, dus je hebt ruim van te voren je vk gebeld, dus je zal niet plots om 12uur in de auto moeten stappen ofzo...
Maak je niet te druk meid, het duurt nog zo lang en het komt allemaal vanzelf wel dan.

Ik ben bij de eerste bijna 3 weken eerder dan de datum bevallen. Dus ook hier zit oud en nieuw en zelfs kerst er nog wel in.. Ik hoop echt niet dat het een van deze dagen gaat komen.. Maar jah wat komt dat komt kunnen we niet tegenhouden..
Ik maak me er maar niet meer druk om

Nou, dat zo'n bevalling wel even duurt is niet altijd zo. Mijn tweede kwam binnen 3 uur nadat ik wakker werd van de eerste wee! Dus als je dan nog ver weg bent....

ik neem dat als je hoogzwanger bent, ook niet ver weg gaat??? En 3 uur heb je dus nog tijd zat. Als de eerste wee zich aandoet, hoef je nog niet meteen de auto in denk ik dan....
Bij mij ging het ook sneller dan verwacht, want ik wilde in het ziekenhuis bevallen, maar ben toch thuis bevallen. Anders had er de kans ingezeten dat ik in de auto was bevallen.

Terug
Bovenaan