Oud en nieuw

Van mijn dochter was ik 8 januari uitgerekend, en ben op 30 dec bevallen. Met Oud en Nieuw hadden wij een huis vol met vrienden. Hebben dit gewoon door laten gaan. Vond het heerlijk om thuis te zijn, van 8 uur tot half 11 's avonds heb ik op bed gelegen en om 1 uur 's nachts weer naar bed gegaan. Om 4 uur kwam ik beneden om een fles te maken voor Yenthe, was mijn man aan het dweilen en een vriend stond de vaatwasser uit te ruimen,. Ik kwam 's morgens beneden en alles was schoon en opgeruimd. Was erg blij dat ik het wel door heb alten gaan hoor.
Nu ben ik 16 januari uitgerekend, en we hebben me 3 andere gezinnen een huis geboekt in Enter, voor 31 dec tot en met 4 jan. Besloten dat we gewoon heen gaan , zhtas en maxi cosi gaan mee, we weten waar het dichtsbijzijnde zh is en ik begreep dat de huisartsen daar de bevallingen nig doen, dus als we aankomen krijg ik een lijst met tel nrs van dienstdoende artsen dat weekend. Voor hetzelfde geld loop ik 2 weken over tijd, en ben ik thusi gebleven, vind ik toch ook zonde, en we zitten tenslotte gewoon in Nederland.

Terug
Bovenaan