Oud en Nieuw

Wat doen jullie met Oud en Nieuw?

Op Oudjaar blijven we lekker handig thuis, de kids in bed, wij lekkere hapjes en de tv aan. De buren zijn ook thuis voor hun drie kinderen en hun honden. We willen het eigenlijk samen vieren, maar ze willen thuis zijn voor de honden en wij voor onze kids, dus hebben we afgesproken dat we af en toe bij elkaar binnenlopen en de mannen/vrouwen/kinderen elkaar aflossen! Zodat we wel lekker kunnen kletsen met elkaar, maar we geen oppas moeten hebben of gesleep met spullen. Op Nieuwjaarsdag gaan we nieuwjaar wensen bij onze ouders.

Groetjes Babybelle

Dat klinkt toch ook als een super goede oplossing. Ik heb geen zin om ergens heem te gaan dus blijven wij lekker met zijn 3en thuis. Om 12.00 uur gaan dan wel alle deuren hier open en lopen alle buren bij elkaar binnen. Zo is het toch ook super gezellig en we gaan tot die tijd lekker tv kijken

Leuk zo met de buren samen en toch lekker thuis!
Wij blijven ook thuis en hebben onze vaste vriendengroep waarmee we altijd oud en nieuw vieren dit jaar bij ons uitgenodigd. Dat wordt dus wel wat werk vooraf en tijdens, maar wel erg gezellig en ontspannen. Zo kunnen Sarah en Shira lekker in hun eigen bedjes slapen en hebben we alles makkelijk bij de hand.

Even de standaard oud en nieuw vraag: blijven bij jullie de kids op, laat je ze slapen of maak je ze wakker?

Hier gaan de kids wel naar bed (voor zover dat lukt met het huis vol mensen) en maken we Sarah zeker wakker en Shira laat ik denk ik lekker slapen als ze erdoorheen slaapt.

groetjes Tamar

Marissa blijft gewoon op. Mocht ze in slaap vallen dan slaapt ze tot 00.00 uur op de bank. Ze wordt toch wakker van de herrie hier want het gaat hier in de wijk nogal tekeer. Vorig jaar heeft ze niet geslapen en viel ze om 04.00 uur in slaap.

Hoi hoi,

Dit jaar zijn wij ook alleen met ons gezinnetje. Dat kwam toevallig zo uit omdat al onze vrienden wel iets hebben. De ene hoogzwanger, de andere op wintersport en weer een ander stel kan niet omdat de man onlangs een hartinfarct heeft gehad.
Op zich vind ik het ook wel fijn een keer.
Wij laten de kindjes gewoon liggen. Als ze wakker worden mogen ze naar beneden komen en anders slapen ze lekker door.

Groetjes,
Maike

Wij vieren het gewoon lekker thuis met het gezinnetje. We wilden eerst misschien nog wat mensen uitnodigen, maar ik ben de laatste tijd zoooo moe, en ik wil gewoon kunnen liggen als dat nodig is, en met visite hou je je toch beter dan dat je je voelt.

Eline leggen we gewoon op bed, en als ze komt door het lawaai dan mag ze eruit, maar ik vind deze leeftijd echt nog te jong om ze op te houden. Mijn oudste mag sinds vorig jaar opblijven als hij dat wil.

wij vieren oudjaar thuis op de bank!
wij vierden het altijd met onze overburen, het ene jaar bij hun en dan het andere jaar bij ons maar helaas wordt dat dit jaar niet want ik moet werken met oud en nieuw en om 7 uur 's morgens alweer beginnen......

Ook wij blijven gewoon lekker thuis!!! Vind Diede nog net wat te jong om al mee op sleeptouw te nemen met oud en nieuw!! Benthe gaat lekker gewoon slapen en als ze wakker wordt, dan haal ik haar er uit en anders mag ze lekker door slapen!!!

Groetjes

Terug
Bovenaan