Oud en Nieuw

Ik ga kijken of Daniëlle bij oma kan slapen. Ik ga dan met een vriendin naar een feest. Anders zou ik alleen thuis zitten met Daniëlle, die normaal gesproken toch door het vuurwerk heen slaapt, dus dat vind ik ook een beetje eenzaam met oud & nieuw.

Gr. Sonja

Ik blijf lekker thuis met man en kinderen. En we gaan tv kijken en Dennis gamen en ik msnen.
En Feline werd vorig jaar niet wakker, misschien nu wel, dat moeten we afwachten.

En nee ze gaat gewoon om 8 uur naar bed toe...

groetjes Maris

Jesse gaat gewoon op bed, ik maak hem ook echt niet wakker, waarschijnlijk vind hij het zelfs eng.
Als hij wakker wordt mag ie wel bij ons beneden zitten.
Mischien gaan we nog ff naar de buren.

gr linda

Wij vieren het bij mijn beste vrijgezelle vriendin, Jesse is op de kinderen van mijn andere vriendin na één van de weinige kinderen daar. Ik ga proberen hem op bed te leggen, maar ben bang dat het niet gaat lukken. Er komt ruim 20 man, allemaal kindloos, op wij en mijn andere vriendin en haar man na dan! We gaan wel kort na middernacht naar huis.

Stiekem hoop ik eigenlijk dat het zo erg gaat ijzelen dat we er niet heen kunnen, want je beste vriendin afbellen doe je ook niet even. Maar goed, we gaan zien!

Gr. Angel

Terug
Bovenaan