oude gewicht terug???

ik heb een vraagje zijn jullie al weer op jullie oude gewicht? of gaat het er net als bij mij nog helemaal niet af. ik ben vanaf de bevalling 10 kilo kwijt maar nu wil het niet nog verder zakken ik geef ook bv dus mag niet lijnen, maar wat extra zuur is voor de zwangerschap, ben ik 18 kilo afgevallen en kwam in de zwangerschap 26 kilo aan. Dus ja die overige kilo's zou ik graag kwijt willen.

je hebt natuurlijk ook van die slanke moedertjes die zitten direkt weer op gewicht heerlijk lijkt me dat, ik merk trouwens wel dat de taille wel slanker wordt.

Het is maar goed dat de weegschaal
Nog in een verhuisdozen zit. Ben denk ik wel aardig afgevallen maar hou Zo'n wasbandje en je kunt er niet omheen. Pfffff, komt het ooit nog goed, pfffff

Ik was voor mijn zwangerschap ook veel afgevallen en heb tijdens de zwangerschap maar 15kg erbij gekregen (gelukkig) Ik zit nu na 6 weken onder het gewicht voordat ik zwanger was. Ik geef flesvoeding en ben sinds 1 week weer op mijn dieet en had er 1,5kg af in de eerste week. Hopelijk zet deze trend door. Mijn oude broeken pas ik helaas nog niet door mijn flubberbuik :( oftewel trainen en dieten moet doorgezet worden want ik loop nog steeds in mijn postiebroek en dat word ik wel een beetje zat nu!

Val je niet af door het geven van bv? Dat helpt toch een beetje heb ik me laten vertellen?

hoi was maar 6 kg aangekomen tijdens mijn zwangerschap en er 20 af.
Kan broeken weer aan die ik tijden niet aan kon, maar ik had zo'n dikke buik dat mijn buik er niet uit ziet, hangt helemaal. hoop dat dit nog minder gaat worden, dan zitten mijn broeken nog beter.

Toevallig gisteren op de weegschaal gestaan. Ben in totaal 16+ kilo aangekomen. Weet niet precies hoeveel, omdat ik in week 38 heb gewogen en daarna niet meer. Ben nu 3,5 week na de bevalling 13 kilo kwijt, ws. door de bv. Ik droeg heel erg naar voren en mijn buik is dan ook enorm uitgerekt. Dus nu flubbert het flink. Hopelijk herstelt dat nog.

Rivano is nu ruim 2 weken,was er 15 aangekomen een nog 5 kg eraf,buikje nog beetje zichtbaar maar niet dramatisch,kraamverzorgster zei dat ik strakke buikspieren hebt.na die andere 2 ook best weer plat geworden...al kan niet helemaal meer als voor de kids worden natuurlijk

liefs jootje

ik heb ook geen dikke buik, maar het zit gewoon overal, helaas dan zit alles net niet lekker.
ik val niet af door bv, dat verschilt ook weer per vrouw en ik heb die pech dat ik er niet door afval.
maar mijn borsten zijn ook 2 maten gegroeid dat weegt natuurlijk ook heel wat.
ik hoop dat ik over een half jaartje mijn kilo's kwijt ben alleen ik baal nu best net voor de zomer.

succes allemaal.

Oooh flubberbuik alom hier!!! Ik heb geen idee hoeveel ik woog tijdens de zwangerschap..heb dat bewust nooit gewogen. Ik woog vroeger 55 kilo en zit daar nu nog drie kilo boven. En blijkbaar zitten al die extra kilo's voor op mijn buik want ik lijk nog steeds zwanger. Wel balen maar gaat vanzelf weer weg. Broeken pas ik ook nog niet in op een paar na. Het extra gewicht hoeft ook echt alleen maar van mijn buik af want daar zit het alleen maar. Ik had een wat dik gezicht maar dat is eigenlijk helemaal weg....
Ach we zij net bevallen...alles op zijn tijd :)
Liefs!

Terug
Bovenaan