oude gewicht terug???

Ik ben 14 kg aangekomen en zit nu 7 weken later weer op mijn oude gewicht! Ik pas mijn broeken al een poosje weer en de positiekleding ligt heerlijk op zolder haha. Ik heb wel iets een buikje en mijn huid is best los, maar dat trekt nog wel bij hoop ik!

Liefs ciomama

Ik was bijna 14 kilo aangekomen en zit nu nog 1,5 boven mijn begin gewicht.. Ik kijk niet zo naar kilo's kijk liever naar mijn lichaam en hoe ik me daar bij voel.
Ik pas mijn eigen broeken nog niet, ik weet ook niet of dat nog gaat komen omdat mijn heupen echt breder zijn geworden. Een goed excuus om te shoppen! haha

Ik weet niet hoeveel ik aangekomen was en ik weet ook niet hoeveel ik kwijt ben maar ik weet wel dat ik dunner ben als voor de zwangerschap. Ik kan zelfs broeken aan die ik jaren niet meer aan kon dus ik heb t goed gedaan haha.

xx

Ik was 15 kilo aangekomen en daarvan zijn er nu 10 vanaf. Ik moet dus nog 5 kilo maar wil nog 10 kilo eraf.
Maandag laatste afspraak vk en dan kunnen we weer beginnen met de buikspieren oefeningen en hopelijk kan ik dan ook weer gaan hardlopen (zonder last van beneden te hebben)

Laat die zon maar weer schijnen voor het wandelen, met dit weer gaat er sowieso geen kilo vanaf.

Ik was 15 kilo aangekomen en ben er alweer na 2 wk geleden bevallen te zijn 13 kwijt. Ik wil er nu eigenlijk nog iets meer af hebben dus nog 7 kilo te gaan maar dat moet geen probleem zijn.

Mijn zoon is nu 1 maand en ik moet nog 11 kilo kwijt. Heb een slappe blubberbuik met een doof gevoel van de keizersnede en nog steeds dikke dijen. Kan niet wachtn tot ik weer mag sporten.

Terug
Bovenaan