Oude mama’s ?

<p>Ik moet wel een beetje lachen... het ene na t andere topic schiet uit de grond en dan zie ik staan: jonge mama’s gezocht.</p><p>Dan voel ik me ligt gediscrimineerd ? </p><p> </p><p>Ik moet eerlijk zeggen dat ik me nooit zou oud voel/ voelde maar als ik zie wat de gemiddelde leeftijd tegenwoordig is begin ik te twijfelen.</p><p> </p><p>Ik heb al 2 of 3 topics gezien met mama’s uit omgeving Leiden gezocht. Daar kom ik ook uit de buurt... maar dan staat er jonge en zie ik voornamelijk 23 jarigen en denk ik hmmm.... never mind.</p><p> </p><p>Ik ben 35, bijna 36, is dat nou echt zo oud ??. </p><p>Ik ben geen tutterige mama en zeker geen saaie doos... maar ja.. die leeftijd he.</p><p> </p><p>Age aint nothing but a number.</p><p> </p>

Nee hoor is niet oud. Ik ben net 36 jaar geworden en heb twee dochters 3,5 jaar en 15 maanden. Ik voel me hetzelfde als toen 23 was, alleen ik houd het iets minder lang vol als ik zou gaan stappen. 

Helemaal niet oud. Ik ben nu 51 en mijn kinderen zijn 11 en 13. Ik was dus nog ouder hahaha.......... Maakt niks uit hoor, het is net wat je er zelf van maakt en hoe je je voelt. 

Ik ben ook 36 jaar en heb een zoontje van 7 maanden. Voel me zelf nog hartstikke jong haha! Maar snap wat je bedoelt!

Haha grappig! Ik heb zelf een een “zoek jonge mama’s” topic gemaakt, maar meer met de reden dat het ontzettend moeilijk is om andere meiden te vinden van rond de 20 die mama zijn/zwanger zijn. Dus niet om te discrimineren ofzo hoor maar gewoon omdat er niet veel leeftijdgenoten zijn en ik dat soms best eenzaam vind. Bijvoorbeeld bij babyzwemmen is iedereen 30+ en praten allemaal met elkaar maar met mij is er dan niet veel aansluiting omdat ik gewoon 10-20 jaar jonger ben. 

Hi, 
Ik ben 38 en nu 22 weken zwanger van een jongetje. Onze dochter is 3,5 jaar oud. 
Ik voel me niet oud. En in mijn geval blij dat we op "latere" leeftijd kindjes krijgen. Eerder was ik er echt niet gelukkig van geworden. Was met heel veel andere dingen bezig. Studie, werken, motorrijbewijs halen, vakantie,festivals en reizen. Maar dat is allemaal heel persoonlijk. 
Er is eerder op wel topic gestart voor oudere mama's. Maar op deze website crime om t terug te vinden. 
T is wat Rooslii zegt t is maar net wat je situatie is. Onder de gemiddelde leeftijd vind je ook niet altijd aansuiting. 
Dus leuk dat je topic opent! Ben je op zoe naar groepje mama's rond Leiden?
Groetjes nvn

Hee meiden,

Gelukkig dat ik niet de enige ben :p.

Het duurde even voor ik reageerde omdat ik mijzelf had uitgelogd en mijn wachtwoord niet meer herinnerde. Nee!! Dat is geen ouderdom ;) gewoon dom.
Hier een zoontje van 3,5 en in verwachting van een dochter. Nu 25,5 week. Spannend weer allemaal! Lijkt zolang geleden en toch ook weer niet. 
@nvn woon je in de omgeving van Leiden? 

Terug
Bovenaan