Oude mama’s ?

Hi, 
Zou t maar gewoon op zwangerschapshormonen gooien! ?
Nee ik woon in soest. Bij amersfoort en baarn. Regio Utrecht. 
Jou zoontje is even oud als mijn dochter. Ik ben nu 22 +1 zwanger van jongen. Precies andersom. 
Hoe reageert jou zoontje erop? 
Grtjs nvn

Oh wat grappig! 

Ja ik ken Soest wel... dat ging een keer goed verkeerd toen mijn TomTom een zonnesteek kreeg. Stond ik daar op de snelweg: bestemming bereikt ( moest in Rotterdam zijn) super! 

Anyway... leuk dat jij t nu andersom gaat meemaken! Ik ben heel benieuwd hoe anders het gaat zijn.
Deze zwangerschap is sowieso al heel anders dan die van mijn zoontje destijds.
Hij vindt t geweldig. Vanaf dag 1 roept hij al dat ie een zusje wil. Dus hij heeft zijn wens gekregen. 
En bij jou? Hoe reageert je dochter erop? 

Wat is oud... ben zelf 35. Moeder van 4 kinderen. 11. 10. 2 jaar en eentje van 4 mnd.
Moet wel zeggen dat ik nu bewuster geniet van de jongensten.

Ja dat bewuster genieten snap ik wel.
Ik ben blij/ dankbaar dat ik alles goed op een rijtje heb. Getrouwd/ Koophuis/ goede banen... stabiliteit. Scheelt echt veel. 

Och jee das wel eindje uit de buurt van rotjeknor. 
Mn dochter vind t heel leuk om grote zus te zijn. Ze moest wel even haar ideeen aanpassen aan feit dat t een jongetje is. Ze had namelijk naam van haar zusje al bedacht. Maar ze vind t heel erg leuk. 
Hier ook heel andere zwangerschap. Natuurlijk ook omdat je nu al kindje hebt rondlopen. Maar ook hoe ik me voel, energiehuishouding en hoe snel ik dit keer groei ?. 
Grtjs nvn

Hier een mama van 36.
Ik heb een dochter van 12 en van 10 en de jongste is volgende maand 2.
Ik merk ook dat ik alles nu bewuster mee maak dan bij de andere 2 dochters.
En heb nog een zoontje die zou 14 jaar zijn maar is helaas overleden aan leukemie.

Terug
Bovenaan