Oudere mama die twijfelt over een 3e, zijn er meer oudere mama's?

Hoi meiden,

Ik ben een mama van 37 jaar en heb al 2 kindjes van bijna 3 en 1 jaar oud. Ik twijfel heel erg over een 3e kindje omdat het voor mijn gevoel nog niet compleet is. Ik vind het erg moeilijk en pieker heel veel over verschillende dingen. Ben ik niet te oud geworden om nog een kleintje te krijgen? zal het uberhaupt nog wel lukken om zwanger te raken, en zal het goed blijven gaan? Wil ik die onzekerheid of het kindje gezond zal zijn wel weer? Kunnen we het financieel allemaal wel aan? etc. Ik ben heel benieuwd of hier ook oudere moeders op het forum zijn en hoe denken jullie erover? Ik ben in leeftijd misschien wel wat ouder maar ik ben nog een heel ondernemend en heb genoeg energie en liefde voor een 3e kindje maar toch.....ik weet het gewoon ff niet.

Groetjes,

Puk

Ik ben geen oudere moeder maar toch....
Of je zwanger kunt raken weet j alleen als je het probeert.
Te oud ben je niet!!!! Je bent zo oud als je jezelf voelt
en liefde is alles wat het kindje nodig heeft toch?

Als je liefde over hebt en energie genoeg zou ik er zeker voor gaan.

Tegenwoordig zijn er veel moeder boven de 35!
Zie Wendy van Dijk!

Succes met je moeilijke beslissing!

Ik ben ook geen oudere moeder, maar vind 37 ook nog niet oud hoor.
Het is ook leuk als kinderen broertjes/zusjes hebben. Wanneer je de jongste bent is het toch ook logisch dat je ouders ouder zijn.

Ik geloof niet dat mensen er snel spijt van hebben als ze een kindje erbij krijgen. Wel komt het vaker voor als ze de keuze hebben gemaakt om er niet voor te gaan.

Ik ben 33. Mijn zoontje wordt ook bijna 3 en mijn dochtertje is 6 maanden. En ook wij gaan nu voor de derde

Ongeveer op bladzijde 25 van dit Forum vind je een topic derde kindje??
Hier schrijven wij met een aantal vrouwen die in hetzelfde schuitje zitten als jou.

Ik ben 36 en heb ook lang zitten twijfelen of we nog wel voor een 3e moesten gaan.
Ik ben nu 8 maand zwanger en heb nergens spijt van.

Dit kindje is zeer welkom!!

Als het gevoel er is maakt leeftijd niets uit!!

Janien

Beste Puck,

Je bent zeker niet te oud om een derde kindje te krijgen. Ik ben geen oudere moeder, maar ik ben 4 weken geleden bevallen van ons 3e kindje. En zoals ik uit je verhaal lees, merk ik dat je genoeg liefde overhebt voor een eventueel 3e kindje. Het enige wat ik je kan meegeven is: Luister naar je gevoel en bespreek het met je man. Meestal kom je er samen dan uit.

Succes met de keuze.

Liefs,
baby09

Hoi Puck,

Ik ben iets jonger dan jij (35, bijna 36) en nu 16 weken zwanger van nr. 3.
Ook wij hebben dezelfde twijfels gehad, maar bij ons overheerste de wens alles en zijn we er dus voor gegaan.
Ik denk dat de wens 1 van de belangrijkste dingen is in je overwegingen.

Succes met beslissen!

Groetjes Suus

Terug
Bovenaan