ouders verteld

hoi dames

ook ik mag me hier melden gister een knalpositieve test in handen! ik heb het gister ook gelijk aan mn ouders verteld ik vind als er iets misgaat en ze wisten niet eens dat ik zwanger was ja dat is ook zo raar...ik zag er wel tegenop maar uiteindelijk waren ze toch wel blij voor ons gelukkig!

hebben meer dames al ervaring met het vertellen aan ouders?

liefs Dbby
 
Van harte gefeliciteerd!

Wij hebben het de vorige keer meteen na het testen verteld.. helaas ging het 2 weken later mis.. bij ons is het niet goed gegaan en zijn er mensen geweest die hun mond voorbij gepraat hebben voor we zelf iets konden zeggen. Dus dit keer wachten we er mee totdat iedereen het mag weten. Dan hoeven we ook niemand te vragen zijn mond te houden. Ik ben nu 8+3 en heb 02/4 met 9+5 weer een echo.. en 16/4 met 11+5 termijnecho.. kijken of we het zolang kunnen stilhouden.. het scheelt wel dat vrienden van ons die zelf in mei hun zoontje verwachten het al weten.

Liefs
 
Gefeliciteerd met je zwangerschap.

Ik had het de eerste keer al aan iedereen verteld.helaas ging het toen mis. Maar widt iedereen wel wat er aan de hand was en hadden Ze er begrip voor. Op sommige na dan die zeiden dat het niet alim was omdat het vaak nog fout kan gaan. Ik had daar maling aan. Ik wilde mijn vreugde delen! Dus deed lekker waar ik me goed bij voelde. Op een moment voelde het niet goed meer en had ik een miskraam. Nu anderhalve maand later ben ik weer zwanger. Zes weken en een dag. Heb het vorige week meteen mn ouders verteld die waren helemaal blij. En als de eho goed is de 28e gaan we het lekker aan iedereen weer vertellen. Het voelt dit keer ook echt goed.
Gewoon doen waar jij je goed bij voelt!
Ik ben als alles goed gaat 15 november uitgerekend.
 
Gefeliciteerd. Hier nog niks aan onze ouders verteld. Wilde wachten op de eerste echo maar die is nu pas 16 april en dan ben ik alweer 9 weken dus waarschijnlijk gaan we het in het paasweekend vertellen. Vind het wel heel spannend!
 
Hoi Dbby,

Gefeliciteerd!!

Wij hebben alleen onze ouders en broers en zussen al op de hoogte gebracht. Dit is ons 3e kindje, dus we wilden het "anders" doen. Hebben maandagavond bij allebei de opa's en oma's een fotokaart in de bus gedaan, met daarop de positieve test tussen roze en blauwe muisjes en bovenaan stond ssstttttt en onderaan de uitgerekende datum. We hadden er geen afzender opgezet ;-)
Mijn eigen moeder stuurde dinsdag meteen n sms met "gefeliciteerd?"
Maar voor m'n schoonouders hebben we het uit moeten spellen, haha.

Vind het wel fijn dat de directe familie op de hoogte is. Mocht het mis gaan, kunnen we ook bij hun terecht.

Ik heb 10 april de 1e controle en 1e echo, dus misschien dat we het daarna al aan anderen vertellen, maar dat weet ik nog niet. Ben dan waarschijnlijk 8+3.
 
Wij hebben het op mijn moeders verjaardag verteld.
Ze waren in hun weekend huisje in Spa voor een weekje vakantie. Daar zijn we onaangekondigd heengereden! Met een mandje gewone verjaardagscadeau's (maar ook het boekje Opa en Oma Pluis) en een lekkere fles bubbels. Op die fles hebben we een gefeliciteerd sticker geplakt, wat slingertjes eraan, en een zwangerschapstest eraan vastgemaakt... Het duurde even (want ze hadden nog nooit zo'n test gezien) maar toen het kwartje viel rolden bij mijn beide ouders de tranen van geluk over hun wangen! Dat was een fijn moment!
 
haha wat een leuke manieren! dat had bij mij echt niet gewerkt mn moeder heeft zo vaak geroepen dat ze nog geen oma wil worden dus zag er eerlijk gezegd best tegenop! en gelijk krijg je dan weer te horen jullie zijn nog zo jong! ja en? denk ik dan...ik ben 22. 23 als het kindje komt. mn vriend is 25 maar we zijn al 6 jaar bij elkaar. maar ben blij dat ze uiteindelijk toch positief hebben gereageerd.

ik heb mn moeder opgebeld op het werk ik zei mam hou je je vast? ja ik hou me vast wat is er? ik ben zwanger OMG ik lig echt onder de balie nu haha en toen ik mn vader belde die zei nou dat heeft wel consequenties he, ik zeg wat bedoel je? nou dat ik oud word ik ben straks opa:p haha moest er wel om lachen ze hebben er nog een borrel op gedronken

xxx
 
hoi dbby,

ik ben van het zwangerworden forum maar bij de 1e hebben we het ook heel snel verteld aan onze ouders het was moederdag en hebben allebei de oma's een fotolijst gegeven met foto van zwangerschapstest hihi ik scheet peuken kan ik je wel zeggen zegt mijn moeder ineens kijk opa nu is het eindelijk toch waar haha ze hadden het al verwacht. als ik nu zwanger mag raken dan hoop ik mijn mond tot 12 weken te kunnen houden alleen 2 goede vriendinnen weten het

veel liefs
 
Terug
Bovenaan