ouders verteld

Wj hebben het mijn ouders ook meteen verteld, ook omdat ik de avond voor we wisten dat ik zwanger was nogal uitviel tegen m'n moeder wat ik normaal echt nooit doe. Ze waren ook meteen heel erg blij, en ik werd meteen in de watten gelegd.

met m'n schoonouderss wacht ik nog even omdat ze het raar vinden als je het zo vroeg verteld. Ik vind het fijn dat sommge mensen het vroeg weten, ook voor als het mis gaat dan weten ze ervan, dat had ik ook met m'n eerste mk toen moest ik zeggen wat er was en dan krijg je te horen: oh was je zwanger dan? heel vervelend.

Het liefste zou ik het nu al van de daken schreeuwen... ben zo happy
 
@StessC, wat een leuk idee van die kaartjes!

Bij mijn eerste zwangerschap heb ik het vrij snel aan de mensen verteld waarbij ik het ook kwijt zou willen als het mis zou gaan.

Nu weet alleen mijn moeder het nog maar, op 1 of andere manier heb ik iets minder de behoefte om het al zo snel te vertellen. Op 11 april hebben wij de eerste echo en op 14 april vieren wij de eerste verjaardag van mijn zoontje. Ik heb een truitje voor hem besteld met de tekst "ik ben stoer, ik word grote broer!". Verder zeggen we niets, kijken wat iedereen zegt ;-) Ik ben de 14e wrs dan net 12 weken.
 
Terug
Bovenaan