Ouders verteld

Met pasen hebben we onze ouders verteld dat we opnieuw zwanger zijn. We hadden een paasei gekocht en hier een kaartje aangehangen waarop stond dat het eitje over 35 weken uit zou komen en dat we hoopte dat ze een trotse opa en oma zouden worden. Wat waren de reacties lief!
Bij de miskraam hadden we ze ook op 5 weken verteld dat we zwanger waren. Toen waren ze vooral heel erg verast. Nu was iedereen zooo blij dat we weer goed nieuws hadden. We hebben echt geweldige dagen gehad dit weekend.
Hebben jullie het ook al aan iemand verteld?

Hai Vlindertje,

Wat een leuk idee en wat een mooie reacties zeg! Helemaal leuk he? Voelt het 'zwanger zijn' ook weer wat echter aan en kun je je blijdschap lekker delen met de mensen waarvan je houd! :)

Wij hebben het met 4 weken al aan iedereen verteld maar dat kon ook niet anders, wij zijn 19 rondes bezig geweest en hebben een IUI behandeling gehad en tsja....1+1=2 Mensen in onze nabije omgeving wisten dus een exacte datum, dat wij konden testen..... Als we zelf hadden mogen kiezen dan hadden we nog wel even gewacht, ook leuk om samen een geheimpje te hebben maar de reacties zijn werelds hoor! Iedereen heeft ook zooo mee geleefd dus wij zijn blij dat iedereen het weet en ja.....het kan altijd mis gaan maar daar gaan we niet vanuit en bovendien heb je dan ook steun nodig....

Maar we gaan lekker genieten meid! Ben heeeeeel blij voor jullie!

Geniet van deze 2de paasdag! Liefs Lynn.

Vlinder wat super leuk! En wat een leuk idee!!
En fijn dat iedereen ook echt zo blij was!!!

Wij vertellen het ook voorlopig nog niet. Vorige keer met 7 weken vertelt, maar deze keer willen we toch iets langer wachten.

ik hoefde deze x niks te vertellen mijn ouders zijn er zelf achter gekomen.
Ik ben ook gezellig met andere zwangere dames aan het kletsen op een andere site en op zie site kan je op je profiel zetten of je zwanger bent en hoever je bent wat ik dus heb gedaan
blijkbaar is mijn moeder achter dat profiel gekomen en ze kijkt regelmatig op dat profiel.
(ik wist niet eens dat ze van dat bestaan af wist)
persoonlijk had liever nog even gewacht tot ik volgende week me echo had gehad maar ja mijn moeder had anders besloten. ze zijn wel heel erg blij voor me en hopen dat het deze x wel goed gaat heb in dec een mk gehad waar mijn ouders meer kapot van waren dan wij

Dat is niet zo leuk justme, nu moet je ook nog eens uitkijken wat je zegt op die site. Wel fijn dat ze het leuk vinden. Een enthousiaste moeder is leuker dan een moeder die het niks vind.

Wij hebben het tegen mn ouders verteld, ik zie mijn ouders vaak en mn moeder kent me heel goed. Ook na een miskraam is het belangrijk (vinden wij) dat je wat steun krijgt. Dus een aantal goede vrienden weten het al. Verder wordt t lastig verborgen houden, ik drink op een feestje of tijdens een etentje altijd wel een wijntje, dus als ik aan de fris ga dan kunnen mensen het wel raden...
Voor de rest van de wereld willen we wachten tot de termijnecho, dus rond de 10-11 weken. Poehhh was t alvast maar zover!

@justmexx: dat lijkt me ook wat zeg,.. Was je niet ietwat verontwaardigd?

Terug
Bovenaan