Ouders verteld

Eeeeeeenig, heel leuk, en vooral dat iedereen zo emotioneel was is erg mooi altijd.

Bij ons werd helaas rwedelijk nuchter erop gereageerd omdat mijn zus in okt en een week voordat ik posi testte mk's heeft gehad.

Onze familie wil dus even afwachten, en bij een goede echo pas blij zijn!(begrijpelijk)

Wel grappig dat je moeder het al wist hahahaha

liefs

Wij hebben nog niks verteld. Al was dat wel heel moeilijk dit weekend.
Probeer te wachten tot een week of 10. In ieder geval tot na de echo. Dan weet ik zeker dat het zo is. Haha, vin dhet nog steeds moeilijk te bevatten.
Donderdag de intake van mvm. Ze doet dan een test, dus dan heb ik weer even bevestiging.

Wij hebben volgende week ma de eerste echo (7wk) en dan gaan we het aan onze ouders vertellen. De rest van de familie en vrienden gaan we het rond de 10e week vertellen.
Kan niet wachten om hun reactie te zien!!!

Leuke originele manier van vertellen vlindertje.

Wij hebben het afgelopen weekend tegen beide ouders, opa en oma en zussen verteld. Iedere helemaal hyper. Komende woensdag vertellen we het tegen goede vrienden en dan volgende week na de echo mag het echt wereldnieuws zijn!

@ charlotje tja echt leuk kan ik het niet noemen maar nu hoeve we er verder niet meer over na te denken hoe gaan we het vertellen en wanneer
ach en dit is ook een aparte manier

Terug
Bovenaan