ouders / zusje

Hier ook ouders op dezelfde afstand. Rijden gelukkig op en neer of komen met camper en staan op camping in de buurt. Moet er niet aan denken om ze te logeren te hebben direct na de bevalling! Maar goed, zij waarschijnlijk ook niet ;)
Camper is dan ideaal, dicht in de buurt, maar toch ook privacy.
Maar wel lastig als je ze dat niet aan het verstand kan peuteren!
Aan de andere kant, wel fijn dat ze zo betrokken zijn, mijn. Zus kwam pas na een maand op visite bij de eerste, dat vond ik ook niet tof......

Vervelend dat je ouders jullie wensen niet begrijpen. Mijn ouders wonen 360 km ver. De vorige 2 keer zijn ze het einde van dag 1 gekomen, mn moeder heeft toen voor ons gekookt en na het eten zijn ze naar het hotel gegaan, en 's avonds nog een kopje koffie wezen drinken bij mn schoonouders.
De volgende dag komen ze dan nog een keertje kijken en dan zien we ze 2 weken niet.

Mijn vader vond het dit weekend al helemaal niets om mij op de bank een paar voorweeën te zien wegpuffen. Hij zei dat als het echt zou beginnen hij z'n tas zou pakken en naar een hotel of mn schoonouders zou vertrekken.

Hey, vervelend iets maar ik zou het gewoon zeggen hoor want al die drukte wil je niet hebben joh ik althans niet hoor. Rust is het beste voor jou en de rest van je gezin.Het is ook niet het einde van de wereld toch en anders een hotel nemen hoe lastig het ook is jullie hebben toch jullie privacy nodig.

Succes ermee.

Liefs RH

Hoi, ik breek even in vanaf het mei forum.
Ik vind twee uurtjes rijden idd ook echt niet ver, kan me wel voorstellen dat een hotel ofzo financieel gezien bijvoorbeeld niet uitkomt.
Is het niet een idee dat ze bij je schoonouders slapen? En dan gewoon brengen op een manier van: ik heb een heel mooie oplossing geregeld voor jullie. Jullie kunnen daar en daar slapen en zijn daad heel welkom, zijn jullie toch lekker in de buurt.
Je stelt ze dan voor een feit, maar jaagt ze niet op kosten. Ik weet natuurlijk niet of dit een optie is voor je schoonouders?

Heel veel succes hiermee. Is toch een heel lastig iets.

Liefs Son

Kleine update;

Zusje melde vandaag dat ze voor eventueel donderdag en vrijdag al vrij kon krijgen. Dit schoot bij mij zo in het verkeerde keelgat.
Dus heb haar verteld dat ik ook nog iets over de hele situatie te vertellen hebt.
Gelukkig begreep zij mij oprecht goed.
Heb haar gemeld dat ik er een bepaalde druk op voelde staan, en als ik op een natuurlijke manier zou bevallen zo ook niemand weten wanneer het zover zou zijn.
Tevens met een vaginale bevalling weet je tenslot ook niet wat er gebeurd, aangezien de gyn het eerst op deze manier wil proberen.
Het eerste wat zij vroeg of zij ook een druk op mij legde, dus heb haar uitgelegd dat het wel zo overkwam. Dit was totaal haar bedoeling niet.
Nu alleen me ouders het nog aan hun verstand brengen.
Nu scheelt het wel dat me zusje gebekt genoeg is en dit ook wel zal laten blijken bij me ouders, dus dat gelukje heb ik dan wel. Scheelt mij ook weer.

Terug
Bovenaan