ouderwetse dingen

quote: kaatje o reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-12-2007 18:40:01'));

o weet je wat ik van mijn oma te leen heb gekregen.
Het wagenkruikje en wollen deketje wat ze nog bij me moeder heeft gebruikt.
Kruikje gebruik ik soms want er zit een nieuw rubbertje in en het is niet lek of roestig.
Is een fijn klein dingetje
Het dekentje ligt onderin de kast te wachten tot ik het terug kan geven.
Het is echt zo een kriebeldeken en nog oerlelijk ook.
Ach leg het wel een keertje op bedje
Foto maken en dan gauw er weer afhalen

hoi
mij werd aangeraden om geen kruikje in de wandelwagen te leggen omdat het water nergens hen kan als ie toch gaat lekken daardoor kan de kleine brandwonden oplopen. ik leg er wel eens een kersenpittenzak in
groetjes miranda

hoi dames,

Als ik dit zo lees allemal zou ik zeggen, tel je geluks sterren, want i ben iemand die geen grootmoeders heeft geen oma,s of opa,s voor de kinderen aan allebei onze kantgen zijn ze overleden zowel vaders en moeders en oma,s nou dat is al zeker 26 jaar geleden dat ik die had, en een van mij   opa,s van mijn vaders kant, die nam in de oorlog de benen naar australie en die hebben we nooit meer kunnen traceren dus wat dat betreft, ik wou dat ik iemand had die mij lekker ouderwetse tips of zoiets gaf..

groetjes bianca

o ik geniet er ook zeker van .
Mijn ouders leven nog en de ouders van mijn vriend ook.
Dus Merel heeft 3 opa's en 3 oma's
Mijn grootouders aan moederskant zijn ook apetrots dat ze inmiddels al 3 keer overgrootouders zijn.
Gelukkig zijn ze nog jong mijn opa is 71   en mijn oma 67.
Hopelijk kunnen ze dus nog vele jaren van hun achterkleinkinderen genieten.

ze wonen in een klein dorp en niemand daar hoeft het te wagen om te zeggen zo met de kleindochter op stap.
Want dan wordt eventjes uit de doeken gedaan dat het al achterkleinkinderen zijn.
Dit was niet als klaagtopic bedoeld.
Maar gewoon om te kunnen genieten van die verhalen.
inderdaad het is bijzonder dat ze er nog zijn en ik geniet echt elke keer als ik zie hoe ze met merel en me andere neefje en nichtje omgaan.
Ze worden daar geen van drieen (vieren)  ook maar een heel klein beetje verwend hoor.

En er is inmiddels zelfs een adoptieachterkleinkind.
Het dochtertje van de schoonzus van me zus.
Daar zijn ze net zo gek mee.
En ook die heeft inmiddels een spaarpot bij opa en oma.

Terug
Bovenaan