Oudjaarsavond

Kan je haar niet gewoon meteen daar op bed leggen? Dan hoef je haar maar 1x over te leggen. Snap dat het vervelend is, maar ook niet iets wat je dagelijks doet toch. Voor een keertje zou ik het niet zo erg vinden.

Wij blijven ook liever thuis. Maar dat is meer omdat onze oudste echt heel erg bang is voor vuurwerk. Dus we doen iedereen een plezier door gewoon thuis te blijven. Mijn man gaat vaak een rondje langs vrienden na middernacht.

Of idd iedereen bij jullie of je man alleen laten gaan. 
Maar dat hij er ruzie om maakt is een beetje overdreven. 
je baby niet wakker willen maken is logisch en zeker niet voor zoiets. Hij mag wel meer rekening houden

Wij gaan de afgelopen jaren wat eerder en leggen onze zoon rond 19.00 bij vrienden gewoon op bed. Ook met kerst bij familie doen we dit. Vervolgens s nachts even wakker maken, in de auto en weer lekker thuis in bedje leggen (die paar keer per jaar moet dat kunnen vinden wij). Heeft hier nooit problemen opgeleverd.. je kunt het altijd proberen toch? Misschien valt het jullie allemaal wel reuze mee en anders eens maar nooit weer.

Lastig dit, wij hebben onze dochter altijd wanneer het nodig was in en uit bed gehaald en heeft altijd gewoon goed geslapen. Dus nu met de 2e van 3,5 maand gaan we het zeker weer doen. Je zou je vrienden bij jullie kunnen uitnodigen. Mocht je echt niet willen gaan zou ik je man alleen laten gaan. Ik snap heel goed dat hij iets leuks wilt doen tijdens de jaarwisseling. Zeker nu je ook al zo weinig kan met de maatregelen. Het is een keuze die jullie moeten maken, ik zou het niet wekelijks doen maar zo voor een keertje… zeker wel. Of vragen of je al eerder bij vrienden terecht kan en je kindje daar op bed leggen zodat je maar 1 keer wakker hoeft te maken.

Terug
Bovenaan