over 10 dagen toch naar zkh

A

Anoniem

Guest
Bahbah en nog eens bah.
Vanmorgen getemperatuurd en hij was 0,4 graden lager. Dan weet ik al hoe laat het is en nog geen 5 min later waren ze er al! Die stomme rode duivels...........
Aan de ene kant dacht ik wel zoiets, voelde niks of wat dan ook, maar je hoopt natuurlijk stiekem wel..... Maandag dus een afspraak maken met ziekenhuis voor de follikeltest, we beginnen met de molen in het ziekenhuis. Ben bang dat het heel lang gaat duren allemaal...........................
Sorry, moest het even kwijt.........

Meissie,

Natuurlijk moet je het kwijt, je gaat er toch vanuit dat je "gewoon"zwanger zou kunnen worden en nu is die droom verpest.

Ik werk in het zh en zie veel collega's die gewoon zwanger worden maar heb ook collega's die er al jaren mee bezig zijn.

Nou is dat ook heel moeilijk om dat tegen een paar collega's te zeggen maar doe het wel, je kunt het beter tegen iemand zeggen dan er zelf lang en alleen mee te gaan lopen.

Heeeeeeeel veel succes en probeer toch wat van het mooie weer te genieten..

Liefs, lollifantje

achhhhhhhhhhhh Deezzzzzzzzz

wat ontzettend balen voor je joh! snap heel goed dat je nu ff er doorheen zit!! maar ik zeg tocg dit: ze gaan er nu tenminste mee aan de slag, en kijken alles bij jullie na. mijn vriendin heeft nu na 6 IUI ogingen doorgestuurd naar IVF en nu is ze zwanger!!!
dus er is echt nog wel hoop, ookal baal je nu enorm, alleen bij jullie heeft moeder natuur mischien ff een duwtje in de juiste ei nodig.

ik wens je heel veel succes bij de arts en hoop dat je snel heel goed nieuws hier hebt! hou je me op de hoogte??

liefs meissie xx sweety

he bah deez wat vervelend voor je meid maar kom op!!!!!!!!!!! moeder natuur heeft een handje hulp nodig meid maar jij wordt ook zwanger!!!!!!! ik zelf ben deze maand begonnen met tempen maar weet niet of ik het helemaal goed doe en wanneer ik kan zien dat een eisprong eraan komt of is geweest vorige maand een cyclus van 25 dagen dus ik denk op dag 11 mijn ei en nu zit ik op dag 13 en heb nog steeds dezelfde temp. als toen ik begon misschien zou jij me hiermee kunnen helpen of weet jij ook niet zoveel over temepen? en meid ik duim voor je dat alles goed zal gaan in het ziekenhuis!!!!!!!!!! knuffel miranda

Ik zal ook voor je duimen..kop op!!!
Heel veel suc-6!!

Liefs,Swinnie

Thanks meiden, doet me gewoon echt goed!
Eigenlijk vind ik dat ik niet mag zeuren, anderen zijn veeeeel langer bezig en bij sommige lukt het echt niet.......
Ben gewoon bang dat doordat mijn man de bof heeft gehad dat hij onvruchtbaar is........en hij is juist degene die al 15 jaar aan kinderen toe is zeg maar.
We wachten maar weer af.... Ik houdt ook een web log dagboek bij zeg maar als ik iets kwijt wil en vrienden tegen wie ik het heb gezegd kunnen dan kijken en een berichtje achterlaten. Helpt mij wel in ieder geval.
Tempen doe ik elke dag om 5.50u rectaal. Bij mij schommelt hij tussen de 36,2 en 36,5 en met eisprong tussen 36,7 en 36,9. Dus ik kan het wel zien. Misschien is hij bij jou minder zichtbaar. Als je ongi wordt, wat ik niet hoop, moet je eens 14 dagen terugtellen en kijken wat voor verschil je ziet.
Veel liefs

oja, Miranda,
Schrijf ook op wanneerje pijnlijke borsten hebt, wanneer afscheiding, veel/weinig, wit/doorzichtig en andere kwaaltjes. Daar kun je het dan ook aan zien.

heyyyyyy deez dankjewel voor je reactie en ik zal het allemaal proberen bij te houden tempen gaat goed en mijn temp. is meestal 36.3 heb ook wel gehad paar dagen geleden 36.0 en toen weer 36.4 snapte er niks van maar ja heb nog niet echt een hogere temp. gehad dan 36.4 we zien wel hoop wel dat ik een ei heb hihihihi en ik maak  me gewoon ongerust omdat ik wel ongi wordt maar niet mijn eisprong kan constateren en ze zeggen dat als je ongi wordt elke maand je dan ook een eisprong hebt gehad!!!!!!!!!! ik denk aan je deez en duim voor je dat alles goed mag gaan in het ziekenhuis!!!!!!!!!!!! groetjes en een knuffel miranda

Terug
Bovenaan