over 10 dagen toch naar zkh

Lieve Deez !
Wat naar voor je dat je ongi weer is gekomen en je  nu een afspraak moet maken met het ziekenhuis.
Maar je moet het maar zo zien, er word aan gewerkt en wie weet ben je nu in no-time zwanger. Natuurlijk schijnt voor jou achter de wolken ook de zon.
Heel veel succes meid.

Goh wat balen zeg. Kan me eerlijk gezegd noet voorstellen hoe dat voelt. Zou liegen als ik zou zeggen dat het wel zo is.
Ik kan alleen maar zeggen dat ik je erg veel sterkte wens
liefs Daan

Hé meis,

Wat enorm rot voor je, je had zo'n goede hoop, maar ja!!! Toch dus naar het zkh in de molen zoals je typte!!!
Wens jullie enorm veel succes toe de komende tijd zal aan jullie denken en wie weet lukt het met een beetje hulp wel voor jullie, hoop het van harte!!!
Nou sterkte hé meid!!!

Liefs Sandy

Hoi lieverds, weer bedankt. Had gisteravond een dip. Hele tijd huilen niet lekker in mijn vel en giga krampen van ongi. Het is allemaal zo onzeker he, moest ook veel aan pa denken, want die is ziek en ze weten ook nog niks, dus dat speelt ook gewoon mee......
Nou gaat het wel weer gelukkig...

Hé lieve Deez,

Moed houden meissie! Het is zwaar, ik weet het, maar ik heb je leren kennen als een sterke vrouw. Jij en je man gaan dit trekken, geloof me. Natuurlijk moet je af en toe even goed uithuilen, dat is ook goed. Je knapt er niet van op als je je emoties opkropt. Maar je kunt het meid, jij kunt dit traject aan!! Rug recht, kin omhoog, glimlach om de mond!! Jouw wondertje komt eraan!!!

Heel veel liefs en een superdikke knuffel van

Tess

Hai Deez

Gaat het vandaag weer een beetje? De ergste dip voorbij?? We kunnen elkaar de hand schudden, misschien is gedeelde smart een beetje halve smart??!! Ik ben afgelopen zaterdag ook weer ongesteld geworden grrrr &*()_(*&^$%^&*(). En sinds vandaag dan ook definitief de MMM in: ben net terug uit het ziekenhuis om bloed te laten prikken. En dan moet ik een week voor mijn NOD weer bloed laten prikken. De volgende cyclus gaan ze pas echo's maken enzo omdat het nu zomerstop is. Heb ik weer!! Hopelijk gaat bij jou de molen wat sneller draaien!!! Heel veel succes en hopelijk wordt ons lange wachten snel beloond!

Liefs, cee

meid,
inderdaad moed houden he.
heel veel sterkte met de medische molen...maar het komt echt goed !!

Liefs,
Danielle

Hee weer bedankt heel erge lieve meiden!!!!!
Idd gedeelde smart is halve smart!!!!!
Ik kan volgende week maandag om 13.50u terecht bij de gyn voor de 1e echo vd follikelmeting....spannend......morgen tussen 15u en 16u bellen voor uitslag uitstrijkje....
Tuuurlijk komt het allemaal goed...........hoop ik dan............
Jullie ook allemaal veel succes!!
Veel liefs

Terug
Bovenaan