Over 35 min 2e echo

Fijn dat de echo goed was. Al hadden ze m misschien dan beter nog een keer inwendig kunnen maken. Ik ben blij dat ze ze alle 3 nog inwendig hebben gemaakt bij mij. Ik moet de 24ste weer naar de gyn en ik denk wel dat er weer een echo gemaakt wordt en die zal wel uitwendig zijn denk ik.

Geniet er lekker van!!

xx

Hoi, ik denk dat ik donderdag weer een inwendige echo krijg. Maar nu was het alleen om even te kijken of het hartje nog klopte. Was verder niet om termijn en grote te beoordelen.
En dan is deze het makkelijkste, maar niet erg fijn.

x yvonne

Ik heb morgen mn 1ste echo en heb nog geen ervaring met inwendige echo,bij mn 1ste kreeg ik een echo op mn buik met 9 weken en bij de 2de een uitwendige echo met 8 weken.was juist blij dat ze het zo ook al konden zien.en bij mij deed het geen pijn toen.maar nu ben ik nog maar 7 weken en denk dat het nu ook wel een inwendige echo gaat worden(maar zullen misschien toch eerst zo proberen we zien het wel.

@Yvonne:fijn dat je echo goed is.krijg je zoveel echos in verband met bloedverlies?en hoe ver ben je nu?ik had een zondag een druppeltje bloedverlies(meer rose slijm)daarna niks meer gezien.
dus houden de moet erin.

liefs jootje

Terug
Bovenaan