over adviezen van het CB gesproken

hoi,

Nou bedankt voor de reacties! het ligt dus echtniet aan mij.
Ik zat idd te denken om een klacht te sturen ofzo. Want het gaat echt helemaal nergens over.

ik geloof dat ze vanuit de regering willen dat al op het CB gekeken gaat worden of je tot een mogelijk probleem gezin behoort. Nou ben ik even blij dat ze dat nog niet ingevoerd hebben. Wie weet wat voor aantekening ik dan had gehad!  

groetjes, Anneke

Hoi,

Nou dat het cb probleemgevallen als eerste moet gaan opsporen,lijkt mij met dit soort artsen geen goed idee(volgens mij zijn het zelf "probleemgevallen" :p )
Ik heb ook een kenau bij het cb,echt een sachotrut ook.
De eerste keer met mijn zoontje op het cb,heel verhaal aan het einde zegt ze zo tegen mijn zoontje,ja volgende keer prikjes.
Zeg ik ach vind het zo zielig.....Als je wilt dat je kindje POLIO krijgt dat is pas zielig,zei ze echt bot nah jah.
de 2e keer iemand anders,die vroeg over voorkeurshouding,ik zeg dat ik het gevoel had dat hij mischien vaker naar rechts kijkt.
Oh ze voelde mischien een hele lichte afplatting maar was niet erg,maar wel ff aantekening gemaakt.
Nou ik met Armando een beetje meer naar links wezen oefenen,en hij slaapt nu ook meestal links.
derde keer weer bij kenau wijf,legt ze mijn zoontje op zijn buik staat ze rechts van hem,tjaaaaa voorkeurshouding he daar moet echt   wat aan gedaan worden,anders moet je met hem naar de fisio,kijk hij kan Niet naar links kijken(neej jij staat rechts tegen hem te schreeuwen trut)
Nou jah,hij kijkt juist altijd naar links op zijn buik,zou bijna zeggen dat dan zijn voorkeur zou zijn.
Oh ja en mijn vriend heeft als baby exceem gehad en ik astma als jong kind.
Armando had droge wangen ,omdat we op een verjaardag waren geweest   en ze onwijs over zijn wangen hadden lopen aaien(weer een ander verhaal).
Zagt ze oja ff kijken kijkt ze in mapje,hij heeft dauworm(baby exceem),ik zeg ik denk het niet want vorige keer ook droge wangen en die trokken weg na wat creme(en dat doet exceem niet)
Ze zegt nee hoor dauworm,want ja eczeem en astma heeft met elkaar te maken(en dat weet ik,maar in dit geval had mijn vriend de exceem en ik de astma,of zijn we echt soulmates ;-)   )
Ach ja ,ene oor in andere uit,maar toch word ik achteraf kwaad.
Enne wat betreft de "probleemgezinnen" bij mij toen ze langskwamen hebben ze een hele vragenlijst(sinds kort zeiden ze),willen ze van alles weten of je ouders gescheiden zijn etc etc.dus volgens mij doen ze al een soort screening hoor.

lang verhaal sorry

groetjes Merel

Dames,

Jullie weten toch dat CB staat voor Consternatie Bureau he? Lach er hartelijk om, dat hebben mijn man en ik net ook gedaan, en ga vervolgens naar iemand toe die je wel een fatsoenlijk advies geeft!

Sabine

Terug
Bovenaan