A
Anoniem
Guest
Ik had het van te voren niet gedacht, maar de bv gaat erg goed en ik wil er nog lang niet mee stoppen. Dus ga ik van t weekend een kolfapparaat kopen en een voorraadje aan proberen te leggen voor in de vriezer.
Maar, misschien hele domme vraag, maar wanneer kolf je melk af??
Gewoon een keer tussendoor?
Net na een voeding?
Ik snap nog wel dat als ik wegga en ik geef niet de borst, ik die voeding dus ergens moet afkolven. Die voeding kan in de vriezer begrijp ik. Maar met welke melk kan ik beginnen de voorraad aan te leggen?
Ik hoop dat de kolvers onder jullie me kunnen helpen, ben ook benieuwd naar jullie ervaringen. Oja, en als hij dan een flesje bv krijgt, hoeveel cc moet daar dan in zitten? Is dat gelijk aan fv, of kan het meer of juist minder zijn??
Jullie zien, ik ben echt een leek op dit gebied...
Liefs Annemarie
Maar, misschien hele domme vraag, maar wanneer kolf je melk af??
Gewoon een keer tussendoor?
Net na een voeding?
Ik snap nog wel dat als ik wegga en ik geef niet de borst, ik die voeding dus ergens moet afkolven. Die voeding kan in de vriezer begrijp ik. Maar met welke melk kan ik beginnen de voorraad aan te leggen?
Ik hoop dat de kolvers onder jullie me kunnen helpen, ben ook benieuwd naar jullie ervaringen. Oja, en als hij dan een flesje bv krijgt, hoeveel cc moet daar dan in zitten? Is dat gelijk aan fv, of kan het meer of juist minder zijn??
Jullie zien, ik ben echt een leek op dit gebied...
Liefs Annemarie