Over naar 4 voedingen?

Bedankt voor jullie reacties.We gaan het vandaag sowieso met 4 flessen doen omdat hij de eerste pas om 10 uur heeft gehad.En dan morgen kijken of 7-11-15-19 werkt voor m. En wat kl-e zegt, dan gaan we ophogen als hij er om vraagt. Goede tip van het weegspreekuur.

Goedemiddag ! Ik heb een tweeling van 6.5 maanden. Wij proberen de laatste fles er af te krijgen want wij zitten nog op 5 flessen van 180ml. ze drinken de 6+ fruit en groeten hele goed. zeg maar alles gaat er in. hier is ons schema.7uur 180ml + 6 sslapen van 9 tot 10uur10uur de fruit met liga koekrond 11h30 180ml + 6som 12uut naar bed tot 14uurtussen 15h/15h30 fles 180ml..   ( soms gaat het 90 in en dan een rijst wafel de bij)rond 16uur naar bed max 45minuten17uur groenten hap 6+19uur 180ml +6sde CB heeft gezegd dat omdat ze goed op gewicht zijn kunnen ze de laatste fles missen.. zal fijn zijn ook voor ons. Ook omdat ze deze leeg drinken laten ze meer overdag in de fles. Dus mijn vraag is hoe kan ik het best de laat fles afbouwen ?Wij dachten om de fles 15 minuten de vervroegen en dan iedereen keer 30cc minder doen.Ik hoor het graag.Angelique

Hoi angelique,ik zou de fles er gewoon in 1 keer afhalen. Vooral ook omdat die wel leeg gaat en oversag niet. Waarschijnlijk gaan de flessen van overdag dan wel leeg .

Hallo allemaal, Misschien ben ik een leek of werkt het anders omdat ik borstvoeding geef, maar mijn zoontje is nu 8 weken en krijgt ongeveer 8 voedingen (borstvoeding) per dag. Ik weet niet hoeveel ml dit is,vandaar misschien het verschil in hoeveelheid voedingen,maar als ik zo lees dat een kindje van 10 weken de helft aana voedingen krijgt en daarbij snachts al 10 uur slaapt (wauw!!) , ben ik heel nieuwschierig hoe deze verschillen zo groot zijn. Mijn zoontje slaapt hooguit 5 a 6 uur door snachts maar komt meestal rond 4 uur en daarna weer rond 6/7 uur. Vervolgens 10-12-15-18-21-23.  Gewoon nieuwschierig, hoor :)

Bananenmaan, elke baby is natuurlijk anders. Die van ons jade na een week al nachten van 5 uur. Maar ik geef flesvoeding en weet ook precies wat ze binnen krijgt. Wellicht krijgt jouw kleine iets minder binnen per voeding. 

Terug
Bovenaan