over papa's van de tweede

wouw dat klinkt al een heel stuk beter als bovenstaande berichten!

Jij hebt al een kindje dus misschien voelt het voor jou anders maar hoe vond jij het om de eerste keer weg te gaan alleen?

Ryan was 3 weken oud toen ik ging winkelen met mn schoonzusje, de babys bleven thuis en ik vond het heerlijk. ik miste hem wel af en toe

Ik heb van de week mijn vriend ook nog een keer erop aangesproken en ik merk wel dat hij ryan vaker van me overneemt s'avonds..

alleen de poepluiers doet ie nooit.. en als ie het wel doet dan laat ie de helft zitten dus dan doe ik het altijd zelf maar weer..

Liefs Pascale(mama van ryan 05-12-07)

hai,
Nou, ik vond het ook heerlijk om even alleen weg te gaan, is toch lekker als je even niet alleen maar de mama van... bent. Maar ik moet wel zeggen dat ik er nu minder behoefte aan heb als bij de eerste. Je bent gewoon al wat meer gewend om veel thuis te zijn bij een tweede, terwijl na de geboorte van de oudste de muren soms op me af vlogen. Bovendien huilde die veel, dus liepen we ook op ons tenen af en toe.

Leuk meegenomen is natuurlijk dat de papas even echt alleen met ze zijn, en het dan ook echt even helemaal op hun manier kunnen doen. Want ik moest echt lachen om jouw poepluiers verhaal, wij mama's vinden ook wel dat we het errrug goed kunnen met zo'n kleintje... Volgens mij vinden de papa's het ook heerlijk als wij even de deur uit zijn!!
Gelukkig wordt het steeds makkelijker als ze ouder worden. Peuter is heel gek op papa, en in t weekend is papa s'morgens thuis en wil hij niks liever als samen met papa op de bank tv kijken, zonder mama wel te verstaan!! He, jammer, draai ik me nog eens even lekker om
Liefs Annemarie

hoi,

ik heb er ook niet echt behoefte aan!

laatst stond ik in de prenatal zonder ryan en toen vroeg een verkoopster: is het een cadootje? toen dacht ik shit had ik ryan maar meegenomen, dan had ze het niet gevraagd... whahhahha

met alle andere dingen die mn vriend met Ryan doet laat ik hem lekker alleen, lekker bnkie hangen of achter de pc.. maar die poepluiers.. hij doet het al bijna niet en gaat letterlijk een meter ofsoiets van de commode afstaan.. legt een doekje op zn billen en doet zo hup 1 veeg en klaar.. maar bij ryan zit ook allemaal poep tussen zn balletjes en bij zn poepertje zit dan ook nog.. dus ja als ie zo moeilijk moet doen dan doe ik het liever zelf...ik vind het ook vies hoor! maaja ik kan moeilijk de poep tussen zn benen laten zitten jatoch?

whahhaah wat een onderwerp eigenlijk

ha pascale,
Hahaha, nou heb ik nog een nieuwtje voor je mannetje: ze worden groter, gaan dan ook groter poepen en veel meer stinken! Leuk vooruitzicht he!
Bij ons zit Bor in de poep en plas grapjes-liedjes-verhaaltjes fase...
Als hij gepoept heeft mogen wij zijn luier niet weggooien, want hij wil het resultaat bekijken en, en dat is nog het leukste, bezingen!
Nou, leuke wending neemt dit topic zo, hahahah
Liefs Annemarie

whahaha ja dat weet ik.. maarre mijn vriend nog niet!!! hihihih

ja we gaan een beetje off topic ;)

Laatste hebben manlief en ik een soort gelijk gesprek gehad.
Wij hebben een heel makkelijk kindje...

Elke keer als ik even weg ben en ik kom thuis ligt 't kind in de box.
Daar heb ik wat van gezegd. Mijn man legde uit dat hij niet zoals ik uren met ons kindje kan spelen, dat ie daar nog niet zoveel mee heeft.
Ik snap die mannen wel, na 10 minuten lachen gebeurt er verder niets en is het voor sommigen niet zo interessant meer. Voor de meeste vrouw geldt dat ze alles aan hen kindje interessant vinden.

Kindjes met meer temperament vragen automatisch meer aandacht, daarom moeten mannen er op gewezen worden dat rustige kindjes ook aandacht verdienen. Denk ik.

Groetjes

Hee Gabrielle,
Ja, je slaat echt de spijker op zijn kop, zo is het hier ook precies! Ik gaf de oudste ook vaak in zijn handen als die huilde, dan had ik het ff gehad. Bij Roef hoeft dan ook niet, en je man heeft helemaal gelijk: ik kan uren kirren tegen Roef en roepen: "kijk dan, kijk dan wat schattig!" Dat vind mijn man dan ook, maar hij gaat er nog niet zo in op.
Mijn man kan ook volkomen geconcentreerd achter de computer zitten als Roef in de box ligt, terwijl ik veel meer op hem gericht ben. Nou ja, het is goed om uitgesproken te hebben, dat halen ze wel in met stoeien en voetballen denk ik maar!

Groetjes Annemarie

Mijn vriends heeft net zoveel aandacht voor de eerste als voor de tweede.
Met beide kids hebben we de eerste maanden erg geklungelt.
De eerste had zijn bekken vast en veel pijn.
De jongste had ook haar bekken vast,reflux en koemelkallergie!

Terug
Bovenaan