over standjes ed.

Ach, ik denk ik gooi er ff een leuk onderwerp in..
Doen jullie bepaalde standjes juist wel/niet nu jullie zwanger willen worden? en na de sex met je benen omhoog blijven liggen, doen jullie dat?

Groetjes Patricia

Hey,

Doggystyle....en het resultaat is er....
ZWANGER....
Je kunt het beste standjes doen waar bij de penis het dichtst bij de baarmoedermond komt.....heb ik ergens gelezen........
Enne, ja, leuk onderwerp...hihi

Groetjes Nurse

Haha... ja dat heb ik ook gelezen. Hoeveel maanden hebben jullie er over gedaan om zwanger te worden? en is dit jullie eerste kindje? Bij onze eerste hebben we een keer zo heftig sex gehad dat ik er behoorlijk pijn van had onderin mijn buik. MIsschien was dat iets te diep?? In ieder geval was ik een paar weken later zwanger. Ik denk dat hij toen zo hard tegen de baarmoedermond is aangekomen dat die misschien een stukje open is gegaan...

Enne... gefeliciteerd he! Hoever ben je nu?

Groetjes Patricia

Hey!

Haha! Leuk onderwerp! ;-D Doggystyle schijnt idd
te werken.. Bij de eerste, de van alles & idd vooral blijven liggen daarna.. Dat werkt.. NOT.. Nu bij de tweede, doen we gewoon waar we zin in hebben.. Toch blijf ik daarna liggen... pffff hahaha.. Ja stel nou dat het toch werkt? Je weet het niet he.. Doggystyle veel uitoefenen dus,(hier ook dus)... ;-) Laat het weten als het ook lukt! ;-)

Liefs Mama Sun

zorg dat je een orgasme krijgt nadat de man in je is klaargekomen. Dan worden de zaadjes als het ware naar binnen gezogen door het samentrekken van je baarmoeder.

Hey patricia,

We zijn nu zwanger van nummertje 2...
De eerste daar hebben we 9 maanden op gezwoegd....de tweede meteen de eerste keer raak!!!
Denk dat ik nu rond de 6 weken zit...
Succes met klussen!!

Terug
Bovenaan