over standjes ed.

Echt, ik geloof er niks van dat standjes er veel mee te maken hebben. Volgens mij is het ook veel belangrijker dat je samen (of net erna) een orgasme hebt, dan help je het zaad alvast wat verder naar binnen.
Ik ben ook nooit blijven liggen na het vrijen, en ik ben nu zwanger van mijn derde kindje, en alle drie de keren in 1x!

Op deze site is te lezen dat de missionaris het beste is. Dit omdat de man inderdaad dieper kan komen en de vrouw blijft liggen, zodat niet alles eruit loopt erna.

Maar ja, ook ik geloof er niet zoveel in. Bovendien als je gaat denken over standjes tijdens het vrijen wordt het al helemaal zo geforceerd... Je moet ook nog wel kunnen genieten!

Ja, maar volgens mij maken we sommige dames wel bang,,,ff voor de duidelijkheid,,,om zwanger te worden hoef je echt geen orgasme te krijgen,,,okee het helpt maar ook zonder gaat het wel lukken,,,ook met de standjes,,het helpt maar is geen voorwaarde!!!! Als je maar fun hebt bij het "produceren"dat is belangrijk!!!

Hoi meiden!

Ik bleef ook elke keer zo lang mogelijk liggen... hihi..
Ja je weet maar nooit? Maar kreeg er elke keer blaasontsteking van... Mijn huisarts geeft aan dat het onzin is om half uur erna te blijven liggen... De juiste "kikkervisjes" hebben al binnen 5 minuten de baarmoedermond bereikt...
Dus ik doe dat nu niet meer... blijf 5 minuten erna liggen en dan plassen.. wel fijn, want heb nu geen blaasontstekingen meer...

Ik let er meer op dat ik tegelijk of net na mijn man klaarkom.. dat lijkt me belangrijker... we shall see, spannend!!!!

Succes!

Liefs,
Muppet

Terug
Bovenaan