Overal jeuk!!!!!

Sinds een week krijg ik elke dag wel ergens jeuk. Krabben helpt niet want het blijft gewoon jeuken. Zelfs vaker douchen helpt maar even.

Weet iemand iets wat ik kan doen tegen de jeuk, want ik begin er behoorlijk gek van te worden. Ze zeggen wel eens pijn is fijn en jeuk is leuk, maar dat geldt in mijn geval nu effe niet.

groetjes Yeppie
(15 weken)

Oeh wat vervelend!!!

Ik weet niet heb je een bad thuis??
Gebruik eens balneum, een scheut in bad doen en lekker in poedelen. (verder niet wassen met andere shampoo's enzo!!!) Je krijgt een vet laagje op je huid wat ongeveer een halfuurtje na het afdrogen weg is, trekt in je huid). Echt wonderspul!!!

Ik gebruikte het ook voor onze zoon toen hij in bad ging. En straks voor de kleine uiteraard ook weer.

Het is wel wat prijzig, 100 ml 6,50 euro geloof ik, maar echt WONDERSPUL!!

Succes en hoop dat het helpt!! Ook zeggen ze dat te vaak en te heet dochen je huid nog meer uitdroogd.

( heb je geen bad, balneum is er ook voor onder de douce, kijk even bij de betere drogist)

Groetjes,

Loes

JAAA! ik het er ook last van (gehad). ik had het gevraagd aan me verloskundige en die zei dat het kon komen door hormonen. dat komt via je gal en daar kun je eingelijk weinig aan doen. of je drinkt te weinig. moet min. 2a3 liter drinken. ik ben sowieso slechte drinker en drink nu   meer en het gaat een stuk beter.
hoop dat je er wat aan heb.
groetjes lin

Hoi!

Echt ontzettend vervelend jeuk! Wat naar voor je!
Moet eerlijk zeggen dat ik er ook wel wat last van heb, maar dat komt denk ik door een wat drogere huid dan normaal........maar die tip van het drinken ga ik zeker opvolgen, moet dus nog een litertje bij.............pfff, het komt soms al mijn neus uit, hahahaha!
En balneum dus. Ga ik van de week meteen eventjes kopen!

Groetjes Rimke

Heeey ja ja ja vreselijk!! Ik hebook jeuk! op mn rug mn buik mn armen mn benen man om gek van te worden. Heb ook op sommige plekken hele kleine bultjes, je ziet ze neit maar ik voel ze wel!!!

Ik weet ook dat ik meer moet drinken, maar zucht... ja ik moet er echt op gaan letten. Dat spul ga ik ook kopen.

Ik heb op 1 plekje al zo gekrabbeld dat ik er zo-n paars plekje van kreeg stom he, maar het is zoooo irritant.

snik

ik heb het er uiteraard allemaal wel voor over hoor!!!!

gr.   16.1 weken

Ik heb het alleen in het begin (6 wk) eventjes gehad, maar gelukkig duurde dat maar een weekje.

Men raadt bij jeuk ook wel eens Calendulan melk/zalf/creme van VSM aan. Kun je gewoon bij een goede drogist krijgen.

Sterkte meiden!

Jacoline.

Terug
Bovenaan