overal kleine baby's

ik was vandaag aan het werk en ik heb me toch een hoop kleine baby's gezien!!
ik werk bij bart smit en er waren vandaag echt zoveel hele kleine baby's. van een paar weken oud of twee drie maanden oud.
jeetje, dan valt het pas echt op hoe hard het gaat met onze kleintjes..............

liefs marijke

Ja... klopt helemaal. Ik zie ze niet zo vaak. Maar wel op het CB of op het KDV en dan valt het echt op idd.
Lijkt me trouwens leuk werk in een speelgoedwinkel werken.

Toevallig viel me dat gisteren idd ook op met het boodschappen doen. Het zijn niet meer de allerkleinsten, hè.... Nog even en ze liggen op de grond in de supermarkt omdat we geen Spongebob koekjes mee willen nemen deze week .

ja is echt heel leuk! al heb ik wel de neiging om van alles voor senna te kopen... moet me echt inhouden, wat ik maar wel doe.... anders heb ik straks een bart smit thuis..

ik heb het tegenwoordig ook,als ik op het cb kom.de eerste 2 keren was boas 1 van de kleinste en zag ik allemaal drukke pummels die al konden graaien en zitten.vorige keer zaten er 2 moeders met piepkleine meisjes en morgen mogen we weer en boas kan nu ook al aardig zitten en hij zit echt overal aan.dan besef ik ook echt dat hij niet meer ons kleine "kaboutertje is.toen hij pas geboren was,was het met zn blauwe boxpakje,groene mutsje en groene sokjes echt ons kaboutertje.we hebben daar een foto van ingelijst.nu is het ons stoere ventje.ook heel leuk hoor,maar heel anders he.
groetjes karin

ik kwam vandaag een collega tegen met haar 2 weken oude babytje.
zooooooo klein vond ik dat tewijl het jongetje 8 pond was bij de geboorte en onze marijn maar 4 en een half.
dus marijn was nog kleiner maar kan het me nu niet meer voorstellen.
kreeg wel zo'n raar gevoel van heimwee terwijl marijn ook nog maar 4 en een halve maand is.
groetjes henny

Je kunt je bijna niet meer voorstellen dat ze zo klein geweest zijn! Mijn zusje is 4 juli bevallen van een meisje, zij is nog zo klein.
Terwijl ik met Evi al zo lekker gek kan doen, dat doe  ik met haar nog maar even niet hihi.

groetjes Sonja

ja snel gaat dat he, dat je kleintje niet meer de kleinste is. Ik zie ook overal hele jonge babietjes en zwangere vrouwen! MIjn vriendin gaat heel  binnekort bevallen en dan is yanick ook zijn status als kleinste van onze vriendengroep kwijt, boehoe . Heeft straks niemand meer aandacht voor hem en alleen nog maar oog voor die nieuwe kleine puk  .

Terug
Bovenaan