overal kleine baby's

Ja inderdaad, veel kleintjes en zwangeren... hier idem dito.

Ik krijg zelf de laatste weken elke keer te horen dat onze kleintjes (nu bijna  7 mnd) toch Hollands welvaren en echt héél flink zijn  
Terwijl ze (volgens de CB-curve ed) helemaal niet groot zijn, een beetje aan de onderkant van de grafiek hangen. Maar ja, ga dat nou eens elke keer aan iedereen uitleggen. Niet dus..

Voor mij zijn het gewoon twee heerlijke ukkies, die nu steeds meer gaan reageren, dingen pakken (als ik de trap oploop moet ik oppassen, Jesse houdt bijvoorbeeld continue de leuning vast) en heerlijk gaan kletsen.

Groetjes en geniet van jullie grote kleine wijze onschuldige kleintjes!

Esther
mv Joanne, Remco en Jesse en Lisa

Ja, he? Grappig dat het nu plots zo opvalt.
Toen ik zwanger was zag ik plotseling alleen maar zwangeren lopen, toen ik net bevallen was zag ik alleen maar grote baby's en zei iedereen over de mijne "Ach, dat is nog een kleintje!" Toen zei ik de leeftijd nog in weken, tegenwoordig praten we eigenlijk alleen nog over maanden. Zucht.
Inderdaad, nu lijken alle baby's weer kleiner/jonger dan Christian! (die trouwens meestal op 7-8 maanden wordt geschat, ipv 5,5 die hij is. Omdat het zo'n grote beer is, denk ik, inderdaad "Hollands welvaren")

Maar ik vind het een geruststellend idee dat er (als alles goed gaat natuurlijk) hier ooit weer zo'n ukje wordt geboren!

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan