overdag ook slapen in bed maar help hoe!!!

hoi hoi

ik hoop dat jullie raad hebben. Mijn dochtertje bijna 10 weken, is een lieve en vrolijke baby, die snachts onwijs goed doorslaapt 20.00-7.00 ik hoor jullie denken wat is er dan!! Overdag is ze uiteraard ook moe en begint wat te jengelen ik weet dan ze is moe, ik leg haar in bed en dan is het huilen uilen huilen, we laten haar huilen maar na 30 min wordt het ons teveel en geven we haar weer de speen (die ze heeft uitgespuugd)na een kwartier in totaal 45 min slaapt ze no niet dan halen we haar eruit en doen haar in de draagzak, wat denk je mevrouw slaapt binnen 5 min je zou denken mooi leg je haar darna in bed, nee zo werkt het niet zo wordt weer wakker en het begint weer opnieuw.

Ik wil haar niet laten wennen aan die zak maar overdag lekker slapen in haar bedje. Maar ja na een uur slaapt ze dus nog niet. en in de zak is ze zo vertrokken. wie o wie hebben er tips

liefs lin
 
Inbakeren misschien? Mijn dochter wilde ook niet slapen overdag rond die leeftijd. Wij kregen het advies het toch te blijven proberen met 'r, en haar minstens eens per dag in bed de leggen. Ingebakerd en wel lag ze dan keihard te gillen. Totdat ze ca. 12 weken was, toen gaf ze zich langzaamaan over.
Inmiddels leg ik haar in bed, geef haar een speentje en als ik nog maar een armpje 'ingestopt' heb doet ze vaak haar oogjes al dicht. Zonder huilen slaapt ze twee keer een uur overdag. En nachten van 20u00 tot 08u00, dus wij hebben niets meer te klagen!!

Hou vol!

gr Miriam
mv Lizzy (20 weken)
 
ik herken het helemaal! Mijn zoontje is 8 weken en ik ben dus 5 dagen geleden begonnen met inbakeren en het helpt! Ik kan hem alleen nog niet wakker in zijn wieg leggen, dan houdt hij zijn oogjes open en begint later wel te huilen maar als ik merk dat hij moe wordt baker ik hem in en houdt hem nog even op schoot en dan ik hij zo vertrokken en dan kan ik hem goed in bed leggen zonder dat hij weer wakker wordt. Succes ermee!
 
Hoi,

Sommige kinderen hebben moeite aan het wennen van het slapen zonder gewiebel dat is tenslotte 9 maanden gedaan.
En ja het is ook zo groot het bedje.

Misschien is het een idee om haar in een hangmatje te leggen. Misschien vind ze dat lekker. het ligt vrij strak dus geborgen en het wiebelt.

Zelf heb ik haar nooit in bed laten huilen. Omdat ik wil dat het bedje een veilige plek is. Dus heb haar altijd op gepakt en getroost.
Een baby kan je nog niet verwennen wel gewennen.

Groetjes
 
ik den inderdaad dat inbakeren een idee is. Ik doe mijn zoon, nu 13 weken, al weken lang in een slaapzakje en strak een lakentje/dekentje om hem heen. Inbakeren is bij hem niet nodig. Tevens heb ik vanaf week 5/6 consequenst zijn slaapjes in de wieg gedaan en niet in de box of elders. Hij is eraan gewend geraakt. Misschien moet je door de zure appel heen enhet huilen laten gaan, ze gaat er vanzelf aan wennen, maar het is even vervelend. Succes
 
Onze dochter (19 weken) huilde ook steeds als wij haar in haar ledikant neerlegden. Iemand gaf de tip om een t-shirt dat ik heb gedragen bij haar te leggen en zowaar dat hielp! Misschien ook iets voor jou? Succes ermee.

Groeten, Irene
 
Het bedje lekker warm maken voordat je de baby erin legt.
Even met een kruik of even snel met een fohn.
Ik laat mijn zoon niet huilen want die maakt zich zo gek dat hij rood aanloopt en even stopt met ademen.
 
Een paar berichtjes verder gaat het ook over inbakeren, die moet je echt eens lezen. Ik raad 't je echt aan. Bij ons hielp het ook juist voor overdag! De nachten gingen prima, maar overdag slapen was er niet bij. én maar jengelen... Ik ben er echt heel enthousiast over. Succes ermee!
 
Terug
Bovenaan