overdag ook slapen in bed maar help hoe!!!

Hoi
Erg herkenbaar. Mijn dochter sliep vanaf haar geboorte erg slecht in haar eigen bedje. We hebben het steeds opgebouwd. Totdat ze uiteindelijk 's nachts lekker in haar bed sliep. Overdag sliep ze toen nog bij een van ons op schoot. Ik heb haar ook nooit laten huilen. Net wals wat hierboven staat, haar bedje moet wel een veilige plek zijn.

Nu is ze 11 maanden en ze slaapt nu al 3 maanden ook overdag in haar bed. In het begin maar 3 kwartier, maar nu is ze er helemaal aangewend.
Ze valt trouwens nog wel bij een van ons in slaap.

Het kostte ons veel tijd en geduld,maar we zijn blij dat we het op deze manier gedaan hebben. Inbakeren hielp bij haar trouwens niet, ze wurmde zich er helemaal uit, hahaha.
Misschien is het wel wat voor jou.
In ieder geval heel veel succes ermee.

Groetjes Ria
 
Ons zoontje is nu bijna 12 weken.
Met 10 weken sliep hij door (van 20.00 tot 8.00 uur, wel met een voeding om 22.00 uur) en inderdaad toen wilde hij overdag niet meer slapen.
Wij zijn nu een week bezig met het systeem: slapen, voeden, knuffelen, in de box en bij de 1e tekenen van vermoeidheid weer op bed leggen.
Ik moet zeggen dat het nu al een stuk beter gaat. Hij heeft vandaag 3x een uur geslapen en vanavond sliep hij binnen een kwartier. (i.p.v na een uur huilen)
Ik zou zeggen het is het proberen waard.
Veel succes
groetjes Marisca
 
Terug
Bovenaan