overdag slaapt haast niet

hmimes

New member
mijn kleine wil overdag moeilijk of haast niet slapen . Lijkt wel moe geeuwt etc .
Als ik hem in wieg leg dan speen en laat die iedere keer vallen kan wel 100000 daar naar toe lopen als ik blijf dan lijkt die te slapen als ik de speen tegen hou als ik eenmaal weg ben valt die is die weer wakker . Lijkt ook gevoelig voor geluidt kraamzorg zei je moet hem geluid aanleren maar dat kent hij niet ? Nacht slaapt hij wel beter . CB zou komen vandaag afgezegt helaas . Ik weet niet of jullie tips hebben is nu vanaf 3 uur wakker of eerder zelfs nu nog pff .
 
Ligt hij beneden of boven in zijn bedje??

Anders gewoon boven in zijn bedje leggen. Is rustiger dan beneden. Ook als het gewoon rustig is beneden. Kreeg die tip ook vandaag omdat ons meisje erg onrustig is en best wel veel huilt. Dus vanaf morgen gaat er hier wat meer regelmaat in komen.

Vanavond ging het al aardig, wel even gehuild maar ze ligt nu heerlijk te slapen.
 
Eens, gewoon in bedje leggen met gordijnen dicht. En... geen speen met slapen. Dit geeft verkeerde slaap associaties en je kan blijven lopen, hadden wij ook. Even wennen maar Chris slaapt nu altijd zonder speen en speent overdag als hij daar zin in heeft (meestal als hij moe begint te worden). Zodra ik hem in bed leg voor zijn dutje of s nachts, haal ik hem eruit. En soms huilt hij wel even, maar gaat uiteindelijk altijd slapen.

Hopelijk werkt dat ook voor jullie man en slaapt hij beter overdag.
 
Logan is overdag ook veel wakker en heel druk. Valt ook niet in slaap hoor.
Heb straks gesprek op cb over zijn voeding en het slapen. Denk ook inderdaad dat ze gaan zeggen smiddags ook op bed. Dus moet straks smiddags thuis zijn ben bijna altijd op pad haha.
 
ik leg hem smiddags ook in bed heb nog geen box maar als het tegen de avond wordt en hij nog niet slaapt leg ik hem in huiskamer in de wagen pff .

Ik kan niet tegen het gejengel en als hij dan huilt doe ik gelijk speen erin of pak hem op . CB zal zeker laat hem huilen tot die in slaap valt maar dat kan ik niet . En als ik hem tegen me hou slaapt hij en leg ik hem in wiegje wakker en jegelen huilen
 
Zo'n kleintje moet echt leren slapen!
En dus ook alleen, zonder dat je hem in slaapt wiegt. Geen enkele moeder vindt het leuk om een kleintje te laten huilen maar soms kan je niet anders dan ff doorzetten. Straks is die groter en loop je nog met hem op de arm ;-) als er niks is zal je hem echt moeten leren om te slapen.
 
Ze zeiden is maar paar dagen dat ze zolang huilen.
Wordt steeds minder.gewoon laten gaan en je mag soms best even heen om te laten weten dat je er bent. Na een paar dagen leg je op bed en gaan ze gewoon slapen is gewenning.
Ik moet me er ook toe zetten hoor. S'avonds is het trouwens helemaal geen probleem huilt nuet kijkt beetje in het rond en valt in slaap dus moey overdag ook kunnen en is rustiger voor ze en slapen ze beter.
En anders is inbakeren een optie voelt wat meer geborgen
 
Wij blijven ook volhouden met Zoë in haar bedje te leggen. Eergister ging het echt supergoed. Gisterochtend niet zo, maar was ook n druk ochtendje voor haar geweest. S middags ging wel weer goed. Gisteravond helaas weer niet :-(

Vandaag is het helemaal drama. Ze huilt onwijs veel en wordt ook niet echt rustiger bij ons... Volgens mij heeft ze echt ergens last van. Of het is n sprongetje of n regeldag... Wel vermoeiend, kom weer bijna nergens aan toe, pfff

Zal blij zijn als het allemaal iets duidelijker is... (Maar ondanks alles, geniet ik wel van ons kleine mopje hoor!)
 
Terug
Bovenaan