overdag slaapt haast niet

Misschien kun je hem inbakeren..ik doe dat altijd voor de nacht en dan huilt hij soms nog wel even en dan valt hij in slaap. Als ik een speentje geef dan moet ik hem ook heel vaak erin gaan doen en daar heb ik vooral savonds na zijn laatste voeding geen zin meer in. Die van mij word trouwens ook rustig als ik zachtjes een cd met instrumentale muziek opzet miss kun je dat ook eens proberen. Het is wel geluid maar rustgevend en dan went hij miss ook een beetje aan geluid.
 
ik heb muziek op de babyfoon wil die niet horen ,
ze hadden hem in het zkh de speen aangeleerd ik wou dat liever ook niet maar heeft veel zuigbehoefte en is met zijn handjes in mondje haast geboren gelijk duimen smakken .

Maar hem in huilend achter te laten zodat hij in slaap valt pfff kan ik niet . CB had ik gevraagd te komen zouden gister komen afgezegt iets tussen gekomen . Komen pas 27/12 pff had hier graag begeleiding in willen hebben nl . Onlasting van de kleine is zo dun diarree is dat normaal ?
Masseer de voetjes dagelijks en krijgt ook nutriton .

Ik kom ook haast nergens aan toe mag blij zijn als ik kan douchen hahaha .
 
Tijdgebrek herken ik ook moet alles snel snel doen, meestal leg hem in zijn wipstoeltje voor de badkamer 9 van de 10 x is hij stil en kijkt hij om zich heen maar soms huilt hij ook dan laat ik hem ff jengelen.. Diaree is een bijwerking van nutriton . Daar kunnen ze best spuitluiers van krijgen
 
Terug
Bovenaan