Ik zou haar niet wakker maken voor de voeding. Zelf laten komen. Grote kans dat ze zelf een vrij gelijk ritme bepaald. Mijn zoontje is nu 8 weken ik heb scala aan dingen die ik probeer. Soms werkt het een soms het ander en soms is het kwestie van langste adem en steeds meer moe laten worden. Ik voed soms op kamertje soms in woonkamer (fles) en verschoon altijd voor de fles. Kamertje ietsje donkerder maken en dan wieg ik hem soms of ga staand wiebelen totdat ogen dicht beginne te vallen. Soms zet ik muziek op en tik ik op het ritme op de billen terwijl ik hen vast heb. Na twee liedjes gaan dan de ogen al dicht. Maar neerleggen is idd de kunst dan schieten de armen vaak in strekking en/of krult hij zich op hahaha en dan soms idd ogen wijd open. Ik ga dan vaak nog met een doekje of mijn hand over zijn hoofdje en ogen heen om de ogen te laten sluiten soms met/soms zonder speen. En als dat allemaal niet voldoende werkt omdat hij weer eens loopt te maaien met zijn armen heb ik nog het piep inbakerzakje van puckababy. Werkt hier vaak ook goed. En dna nog lukt het niet altijd hoor ?. Soms wil hij gewoon wakker en bij me zijn maar dan accepteer ik dat maar en proberen we het de volgende ronde opnieuw. Hier slaapt hij in ieder geval altijd 1 a 2 keer wel keer goed op de dag. Rest zijn vaak korte dutjes of op de arm/wandelwagen.