overdreven?

hahahaaha, ik moest erg lachen om deze mail, en ik sta ook perplext dat die mensen gewoon hun vingers in een babymondje stoppen ik heb zelf twee kindjes en ik doe nog niet eens(hooguit een speen in mijn mond, maar daar b3en ik moeder voor) en ik denk net zoals deze andere vrouwen...laat ze uit die mondjes bliven bah, onhygienisch
 
Helemaal met je eens. Ik heb het precies hetzelfde. Mijn dochter laat je speen ook vaak vallen en dan valt hij ook wel eens op de grond. Ik en mijn vriend vinden het wel zo hygienisch om hem dan af te spoelen. En ja sommigen willen hem dan gewoon er weer in doen zonder afspoelen. En vooral de oudere mensen (oma's b.v) willen inderdaad wel hun vinger in haar mondje stopten. Ik vind het VRESELIJK en ja ik durf er niets van te zeggen omdat het niet mijn oma is. En misschien deden ze dat vroeger wel in de jaren 30-40 maar ik dus niet.!!
 
helemaal mee eens ook hoor. toen ons dochtertje zo klein was, deden we de speen nog niet eens in onze mond! altijd spoelen. al die flauwekul trouwens over weerstand opbouwen, dat kan later ook nog wel hoor.
ik snap niet dat mensen zo'n rein mensje dat er nog maar net is al op zo'n manier benaderen!! ze snappen er niks van!
 
Wat als zo'n iemand lekker net aan zijn/haar aambeien heeft gekrabt ?
Of diezelfde ochtend haarzelf diep heeft lopen vingeren....vervolgens geen nagelborsteltje, noch unicura-zeep gebruikt ?
Of de avond ervoor cocaine met zijn inkie-pinkie nagel uit het zakje heeft geschept ?
Of aan zijn/haar herpes-korsten (mond of geslachtsdeel) heeft lopen peuteren ?
GADVER-DE-GADVERDAMME !!!!
Ik persoonlijk zou diezelfde persoon NOOIT MEER ALLEEN met jouw verse baby laten.
Sterker nog, vroeger had je geen spenen. Nu wel. Ik vind het een vorm van AANRANDEN, neen erger VERKRACHTEN waar de ouders bij zijn !!!! 
 
Getver. Wat idioot zeg! Je reageert niet overdreven hoor. Ik wil niet eens dat Jan en alleman mijn new born vasthoudt. Dat is misschien wel overdreven maar ik denk dat dat gewoon niet fijn voor ze is. Krijg daar ook reacties op dat ze zo eenkennig worden. Bullshit. Toen mijn zoontje een beetje kon laten blijken wat hij fijn vond door wel/niet huilen en wel/niet wegdraaien (vlgs mij na een week of acht ofzo) vond ik het wel oké. Ik heb er nooit spijt van gehad. En het is nu een hartstikke vriendelijk open mannetje. Ik ga het bij mijn komende dochtertje zeker weer zo doen.
Ik wil ook niet dat opa's en oma's mijn kindjes op de mond kussen. Vond ik wel moeilijk om te zeggen maar ik wil het gewoon niet.
 
 
Terug
Bovenaan