Overgang van ledikant naar groot bed

Denk dat ik iets te voorbarig en ongeduldig ben geweest!  Mannetje doet het inmiddels super in zijn nieuwe bedje!  Na die twee nachtjes komt hij er 's avonds al niet meer uit en in de middag hoogstens nog twee keer ofzo, ff consequent terugleggen en hij gaat lief slapen. Ik ben superblij dat het zo goed gaat! De reden van zijn nieuwe bed is nl dat wij er over een aantal weken een nieuw gezinslid bij krijgen dus er zat wel wat lichte dwang achter!  Bedankt voor het meedenken!

Hier hetzelfde gehad; in uit in uit in uit in uit in uit in uit... om gek van te worden; nu snap ik die frustiemama's van "the nanny" soms wel hoor!!! Maar ook hier had het gewoon tijd nodig; het is allemaal niet niets voor onze pinootjes... Tom heeft het boomhutbed, helemaal super... en nu gaat hij dus naar bed met de zin die ik 100.000 heb herhaald; Tommie lekkuh sjlapuh... heppe mooiste bed van heeeeeeeele huis.... haha... het werkt dus wel om te blijven vertellen dat hij/zij het mooiste plekkie heeft van het hele huis!!!

Slaap lekker!!!
Sunny

Terug
Bovenaan