overgegaan op Kruidvatvoeding

Hallo,
Ik gebruikte voorheen altijd nutrilon standaard 1 maar ik ben nu overgegaan op Kruidvat. De reden was omdat mijn zoon veel spuugde door de vernieuwde samenstelling en omdat het belachelijk duur is. Hij doet het heel goed op de nieuwe voeding, hij spuugt bijna niet en drinkt geweldig en zijn ontlasting is beter.
Maar vraagje: zou Nutrilon echt veel beter zijn voor zijn weerstand enzo, of kan ik met een gerust hart Kruidvat gebruiken??

Groetjes
Sandra
 
Hoi Sandra,

Je kan met een gerust hart overgaan op kruitvatvoeding hoor. Mijn dochtertje gebruikt deze voeding ook al een paar maanden en ze doet het er prima op. Ze groeit als kool. En met de weerstand zit het wel goed hoor.

Groetjes van Elly
 
Er gaan zelfs geruchten dat het uit de zelfde fabriek komt net als de luiers van kruidvat en van pampers, of dat zo is weet ik niet. Maar ik denk wel dat het goede voeding is omdat baby voeding niet zomaar verkocht mag worden, er worden eerst veel zware testen mee gedaan dus dat zit wel goed!
 
Toevallig dat ik dit zie staan .Ik wilde net een oproepje plaatsen over als er mensen zijn die deze voeding gebruiken. Ik kwam er van de week achter dat zei eigen merk verkopen. Nu was ik benieuwd of er mensen zijn die dit gebruiken en hoe het ze bevalt.
Want daar kan ik 2 blikken voor kopen.

groetjes lizzy
 
Ik gebruik het sinds kort ook voor mijn zoontje en hij doet het er erg goed op. Ik vind het alleen erg klonterig. Hebben meer mensen daar last van? Ik gebruik nu de mixer en dan gaat het wel goed. Voorheen gebruikte ik Friso en daarbij had ik geen last
 
Hallo,

Ik ben vandaag begonnen met Kruidvat voeding. Het viel me wel op dat het wat klonterig is inderdaad.
Ik was vandaag op het cb om een keer extra te wegen omdat mijn zoontje (5 maanden) afgelopen tijd niet zo hard groeit. Helaas was hij ook nu weer amper 50 gram per week gegroeid. Moet nu dus in ieder geval 1 borstvoeding gaan vervangen door de fles. Ben gelijk begonnen. Ik vind het wel erg wennen zo'n fles klaarmaken. Ik wist eigenlijk niet eens hoe het allemaal werkte.
Hij dronk overigens 200 cc in nog geen 10 minuten weg. Hij vond het heerlijk.

Groetjes van Gretl.
 


hier ook geruikt maar het klonterig erg en het ruikt ook niet lekker nu toh maar friso 2   maarja aangezien die weer es op was bij de winkel heb ik simalc en me zoon heeft wee rgeen last met overgand naar andere voeding

 
Hallo,

Even over het klonterige: als je het in twee keer doet, klontert het niet. Dus fles warm maken met bv 180 cc water, 3 schepjes erbij en schudden en dan nog eens 3 schepjes en schudden. Op deze manier klontert het niet.

groetjes Simone
 
Terug
Bovenaan