overgegaan op Kruidvatvoeding

Mijn zoontje drinkt ook Kruidvat voeding. Het gaat prima!
Hij groeit als kool. Ik heb geen last van klonten. Juist bij Friso had ik het wel.
Ik gebruik lauwwarm water uit de kraan.
Even lekker schudden en het is klaar.
Kruidvat heeft het ook over de prebiotische vezels die Nutrilon ook aangeeft.
Daar is zelfs nog een proces over geweest wat Kruidvat heeft gewonnen.
Het schijnt wel zo te zijn dat de Extra Care wat minder bevalt bij ervaringsdeskundigen.
Maar die is ook niet nodig met de gewone uitvoering heeft Milan geen last van spugen of moeilijke ontlasting.
 
klopt jah... de kruidvatvoeding bevat net als de nutrilon de prebiotische vezels voor extra weerstand.. Nutrilon heeft daar idd een kort geding over aangespannen tegen kruidvat omdat ze daar patent op hadden... kruidvat heeft de zaak gewonnen en mag de voeding gewoon blijven verkopen... de voeding komt uit een westerse fabriek zegt kruidvat...
 
hallo, weet misschien ook iemand of ze ook hyperalergeen voding hebben van kruitvatmerk?? ik ga mijn kindje gelijk hyperalergeenvoedinbg geven en weet eigenlijk niet welke ik heb er tot nu toe 3 verschillende gezien
nutrilon, frico en nestle er zit alleen een beetje prijs verschil in maar verder weet ik niet welke er echt wat is
kan iemand mij daarmee helpen??

groetjes sonja 27 weken
 
Hoi Sonja..

Een hypoallergene voeding heeft voorverteerde (gehydroliseerde) eiwitten... Kruidvat heeft niet specifiek een hypoallergene voeding maar wel de extra care variant.. deze is te vergelijken met de omneo van nutrilon... is voor krampjes, moeilijke ontlasting en baby's die wel eens een mondje teruggeven.... deze voeding heeft ook gehydroliseerde eiwitten en is volgens de kruidvat infolijn dus ook hypoallergeen..

groetjes Bats
 
Terug
Bovenaan