Overgeven en 7 kilo afgevallen

Gember capsules heb ik nog niet geprobeerd. Misschien dat ik dat maar ga doen. En inderdaad maar de huisarts bellen, dankjewel voor je reactie!
 
Bedankt voor alle reacties. Ik moet inderdaad maar aan de bel trekken en de verloskundige bellen. Nogmaals bedankt allemaal!! ?
 
Hallo!

Wat vervelend om te horen dat je zo ziek bent.
Ik heken het helemaal, ik ben inmiddels 19 weken zwanger en moet ook elke dag heel veel overgeven en ben 24/7 misselijk. Ik heb rond de 6 weken contact opgenomen met de gynaecoloog hieromtrent, en ik heb toen medicijnen gekregen. Om een lang verhaal kort te maken had ik bij de 10 weken (na 3 ziekenhuis opnames vanwege uitdroging) een combinatie van verschillende medicatie. Emesafine, Zofran, Omiprasol en nog iets waar ik de naam even niet van weet. Nu zit ik inmiddels ook aan de sondevoeding en kan ik geen vast voedsel meer binnen houden. Ze hebben me de diagnose Hypermesis Gravadium geven. Ik sta hierdoor strenger onder controle in het ziekenhuis en de baby word nauwlettend in de gaten gehouden. Ons meisje maakt het heel goed dus dat is heel erg fijn!

Ik raad je dus echt aan om contact op te nemen met je verloskundige of gynaecoloog, ik wil je zeker niet bang maken en wellicht gaat het bij jou na de 12 weken beter ( ik hoop het van harte voor je!! ). Maar mocht dat niet zo zijn is extra controles etc wel echt van belang en voorral fijn voor jezelf.

Heel veel succes, je kan het én luister naar je lichaam. Xxx
 
Terug
Bovenaan