Overgeven..

A

Anoniem

Guest

Hoi mama's,

Hoor ik Kay net ineens om "mama" roepen waarna een flinke huil volgt..
Ik snel naar boven heeft hij zijn hele bedje onder gespuwt, arm ventje.

Alles zat onder het braaksel, zijn gezicht, beddengoed, knuffels, slaapzak én mama!
Hij had toevallig ook nog Tonijn Risotto gegeten dus ik kon m'n lol op.

Snel alles in de was gedaan, de kleine man lekker gewassen en na even lekker bij mama op schoot te hebben gezeten weer heerlijk in een schoon bedje gelegd.

Meneertje slaapt alweer..

Weer typisch iets voor mij; dacht vandaag nog na over het feit dat Kay nog nooit had overgegeven en een paar uur later gebeurd het..

Wat is dat toch sneu hè.. Zitten ze zo slap als een lappenpop op je schoot met een gezicht dat niet vrolijk kijkt van de bittere smaak..

Hebben jullie kindjes al vaker overgegeven?

Esmé mv kay

Hier nog een zieke! Noa heeft ook voor het eerst overgegeven! Niet bij ons maar bij opa en oma. Alles zat onder zeiden ze.
Kom jij ook uit brabant? Het(virus ofzo)  heerst hier enorm!!

Mijn man is gisteren ook ziek geworden en toen begon ik mij ook ziek te voelen. Alleen de kleine Delia was niet ziek!!

gr
Marielle

ach gossie arm ventje! Paar weken geleden waren Thomas en ik tegelijk aan het overgeven (lekker vies he) Manlief wist niet waar hij lopen moest haha. Thomas had toen 4 keer achter elkaar overgegeven echt heel zielig. Maar verder heeft hij eigenlijk nooit echt overgegeven.

Vanmorgen was het nog een keer raak,.. En ook een  heel heet voorhoofd. Heb hem gelijk een zetpilletje gegeven en hij dronk daarna gewoon een halve tuitbeker leeg. Hij is om 7 uur dus gewoon  weer gaan slapen en slaapt nu nog! Hopelijk vind ik die tuitbeker zo niet terug in zijn bedje. Hij is dus duidelijk niet lekker anders slaapt hij niet zo lang aan een stuk door..

Ik denk dat hij een soort van buikgriep heeft..

Ik kom inderdaad uit Brabant en het heerst net wat je zegt heel erg. Ook het RS-virus heerst heel erg.

Esmé mv kay

Ivar heeft zo'n 2,5 week geleden voor het eerst overgegeven, 1 x maar gelukkig, maar alles zat eronder en stinken natuurlijk... hij was die dag al 2x in bad geweest omdat hij ook aan de dunne was, dus toen nog een derde keer... Edwin had  er ook last van dus daar zal hij het van gehad hebben, mama bleef gelukkig normaal hahahaha

is wel heel zielig want Ivar sliep eigenlijk nog gewoon maar ik ging bij hem kijken omdat hij niet helemaal fit was en toen moest ik hem dus wakker maken...

groetjes Jenneke

Hoi hoi,
Ook hier een ziek meisje. Vanaf zaterdag is ze iets hangeriger dan normaal en had ze wat koorts. Vanaf zondag geen koorts meer maar wel heel veel slapen.. Eten heeft ze geen zin in en zegt ook duidelijk nee als ik het haar aanbiedt. Drinken doet ze wel alleen niet zo veel als normaal. Wilde ik maandag met haar naar de dokter gaan, sprong ze maandag weer vrolijk rond. Alleen eten wil ze nog niet. Gisteravond heb ik gewerkt en toen heeft ze bij mijn mannetje het beetje eten wat ze binnen had weer overgegeven.
Ook nu vanmorgen merk ik dat ze nog niet goed in haar vel zit. Koorts heeft ze tot nu toe nog steeds niet.

Wilde eigenlijk toch eens de dokter bellen om te vragen wat het eventueel kan zijn, omdat het nu wel erg lang aanhoudt.

Maar is het niet zo dat bij het rs virus ze altijd koorts hebben???

groetjes pally

Hier dus een goed zieke Kay,.. Spuwen doet hij amper meer maar heb wel een dunnen luier gehad die er voor zorgde dat héél zijn romper smerig was en zelfs door de combisleeper heen!!

dat was écht shit!!

hij eet nog niet maar drinken gelukkig wel. Hij is ook zo loom en hangerig.
heb begrepen dat het maar 2 a 3 dagen duurd, dus nog een dagje om hem te vertroetelen.

Meer zieke?

Esmé mv kay

Och mannetje toch!!

Hier gelukkig eindelijk even geen zieke meer (niet te hard roepen).

Verwen en knuffel hem maar lekker en wij hopen dat hij snel weer beter zal worden!

Geef hem maar een dikke knuffel van ons!

Marieke en Lyanne

Terug
Bovenaan